YAMAHA XT550 "board racer"

Zomers rij ik, s'winters verbouw ik.

En zomers maak ik plannen daarvoor ;)

Jullie kennen mijn werkwijze nu onderhand toch wel haha.

Ingedachte is de r1 al verbouwd, maar nu een plan bedenken: vorig project zal verkocht moeten worden en zal het zin hebben om yamaha Nederland eens te contacten?? Hoef jullie niet uit te leggen dat zo'n project veel centjes kost..alleen de aanschaf al :X
 
misschien het yardbuild project eens proberen.... (overigens heb ik die wel eens een berichtje gestuurd toen mijn gts klaar was: "gaaf", was het antwoord, haha)
 
:^

maar dan krijg je van Yamaha een motor (nieuw model) en kun je niet met je eigen R1 aan de slag.

alternatief is dat je mijn XT500 gaat verbouwen O-)
 
Ik heb nog een MV Agusta Brutale staan met een stukgelopen motorblok.. misschien een leuke basis voor een project 'nieuw in een oud jasje':

full
 
Hmmm die kunnen dus ook stuk...

Maar met jou portfolio brutaalweg op de afstappen. Wellicht dat een van de Bob's daar er wat in ziet... Zou wel een mooie baanbrekende optie zijn...
 
Ik ben het uiteraard met iedereen eens. Lekker stoute schoenen aantrekken! Ik ben geen groot fan van Yamaha, maar als ze dit doen, dan wil ik misschien wel gaan kijken naar een Yamaha als volgende motor :+ (Hoop dat ze dit lezen)
 
mischien heb je het al ergens gezegd, maar hoe heb jij die bochtjes zo strak en kort op mekaar gebogen onder de olie tank. het lijkt gewone hydrouliek pijp in knelkoppelingen.
ziet er in ieder geval strak uit.
 
Yardbuild is niet zo mooi als dat het lijkt hoor, zitten heel wat haken en ogen aan. Onder andere dat je er zelf geld in moet stoppen, het is echt niet gratis en je krijgt geen klusbudget. Hooguit een motor waar ook weer regels aan hangen.
 
mischien heb je het al ergens gezegd, maar hoe heb jij die bochtjes zo strak en kort op mekaar gebogen onder de olie tank. het lijkt gewone hydrouliek pijp in knelkoppelingen.
ziet er in ieder geval strak uit.

Bij een landbouwmechanisatiezaak knelkoppelingen ed halen..duur.
En met een buigtang voor rond10 de leiding opmaat buigen..
 
Yardbuild is niet zo mooi als dat het lijkt hoor, zitten heel wat haken en ogen aan. Onder andere dat je er zelf geld in moet stoppen, het is echt niet gratis en je krijgt geen klusbudget. Hooguit een motor waar ook weer regels aan hangen.

Ik weet het Mark. Meeste positieve reactie komen van de yamaha dealers zelf.
Volgende week heb ik wat tijd om te lobbyen, boardtracker staat inmiddels al bij Roadrunner in de showroom.
Ik hou jullie op de hoogte.
Tis nog lang geen winter he.haha
 
Yardbuild is niet zo mooi als dat het lijkt hoor, zitten heel wat haken en ogen aan. Onder andere dat je er zelf geld in moet stoppen, het is echt niet gratis en je krijgt geen klusbudget. Hooguit een motor waar ook weer regels aan hangen.
Volgens mij heeft ie tot nu toe elk project zelf volledig betaald, dus dat zal 't punt toch niet moeten zijn :?
 
Ik weet het Mark. Meeste positieve reactie komen van de yamaha dealers zelf.
Volgende week heb ik wat tijd om te lobbyen, boardtracker staat inmiddels al bij Roadrunner in de showroom.
Ik hou jullie op de hoogte.
Tis nog lang geen winter he.haha
Ik kan me nog een uitspraak herinneren in de richting van 'deze gaat echt nooit meer weg' O-)
 
En budget moet ergens wegkomen..... Anders had ik mijn gn ook niet verkocht bijvoorbeeld...

Maar ik geloof niet dat Maarten de aankomende zonder project zal zitten ;)
 
Ik kan me nog een uitspraak herinneren in de richting van 'deze gaat echt nooit meer weg' O-)

Dat is meer omdat ik er vanuit ga dat een boardtracker onverkoopbaar is waarschijnlijk :P

Enne ieder project van me wordt deels gefinancierd met de verkoop van het vorige.
 
Laatst bewerkt:
Ja, Maarten, het moet inderdaad wel allemaal betaald. En als je elk jaar wat nieuws wilt bouwen wordt dat niet makkelijk.
Ik heb gebouwd om te gaan rijden op de motor en het bouwen was leuk.
Maar bij jou ligt dat anders, inderdaad.
Als ik nu ga bouwen, voor het plezier, wordt dat een project voor een ander, zijn motor, zijn centjes en mijn plezier. Ik denk dat er hier nog veel projecten zullen starten, daar gaat veel te veel vrije tijd in zitten. Ga liever rijden.
 
Laatst bewerkt:

Als deze serie Boardtrackers populair maakt zoals ze dat jaren geleden ook met de caferacers deden dan loop ik deze keer op de trend vooruit _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan