Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Fireblade kan ook niet mee met de top dus ja....

Yamaha loopt een jaar voor op Honda als die volgend jaar met een nieuwe motor komen dus vanuit dat oogpunt is ook geen slechte keuze.

Afgelopen weekend hebben wij kunnen zien dat de Yamaha zeker potentie heeft!

:^

tenzij Honda met een enorm vooruitstrevende fiets op de proppen komt. Maar zoals de eerste geruchten al naar buiten brachten; waarschijnlijk mist de Honda fabrieksaf toch nog wat vermogen tov Yamaha en Kawasaki. We gaan het zien.
 
Wordt volgend jaar een heel interessant kampioenschap..... :) . Nog interessanter, volgend jaar Vdm op een Yamaha tijdens 8 hrs Suzuka. Die gaat vast niet stuk, overwinning in Japan met de R1 op de thuisbasis van Honda????
 
Nou wat mij betreft bevestigen ze em ff.. zit de hele dag al te f5'en
 
Ik zag net een paar foto's op facebook voorbij komen van de vermeende nieuwe blade: enkelzijdige achterbrug!
Geen idee hoe realistisch deze foto's zijn.
 
Op zijn instagram heeft hij vandaag een foto gepost met onderschrift over zijn nieuwe merch.

Als je goed kijkt zie je dat ene alexlowes22 er van onder de indruk is... zegt natuurlijk niks maar misschien zegt het toch iets... ;)
full
 
Tweet is al weer verwijderd.
Mischien gaat het nog niet zo goed met de onderhandelingen ?.. beetje raar verhaal
Dat zou natuurlijk ook kunnen, dat er nog nix definitief is bij Michael en dat de deal met Bradl nu als een koude douche komt. Maar ja, Michael heeft van de optie om nog een jaar voor Honda te rijden niet genomen en dus zorgt het Ten Kate team dat dat gat wordt opgevuld.

Van nl.motorsport.com:

Het Honda WorldSBK Team heeft Stefan Bradl officieel bevestigd voor het seizoen 2017. De Duitser neemt de plek in van Michael van der Mark.

De 26-jarige Bradl werd al geruime tijd in verband gebracht met de positie van de snelle Nederlander, nadat hij geen nieuwe MotoGP-deal kon sluiten. Hij vormt vanaf 2017 een line-up met Nicky Hayden. Het nieuws betekent dat Michael van der Mark volgend jaar niet meer voor het team rijdt. Naar verluidt heeft hij de optie om nog een jaar voor Honda te rijden niet verlengd. De Nederlander wordt inmiddels veelvuldig genoemd bij Yamaha Crescent. Ook was hij kanshebber bij Ducati, maar zij kozen voor Marco Melandri.

Het statement van het team luidde: “Het Honda WorldSBK Team wil Michael van der Mark bedanken voor zijn geweldige inzet en bijdrage als Honda-rijder. Het team zal Michael in het vervolg van het seizoen onvoorwaardelijk blijven steunen, met als doel het behalen van de best mogelijke resultaten.”

Nieuwkomer Bradl is tevreden met zijn deal: “Ik ben heel blij me voor 2017 te voegen bij het Honda WorldSBK Team. Het is een geweldige kans voor me en ik kijk uit naar deze nieuwe uitdaging met dit competitieve team. Het wordt een geheel nieuwe ervaring maar ik probeer me zo snel mogelijk aan te passen zodat we goede resultaten kunnen boeken. Ik kan niet wachten tot ik de Fireblade mag proberen. Het is fantastisch om samen te gaan werken met Nicky: ik denk dat het een fantastische combinatie is want we begrijpen elkaar erg goed. Ik ben supergemotiveerd voor deze nieuwe reis.”
Directe screenshot van mijn telefoon. Geen pixel aan veranderd. :)
;)
 
Slechte onderhandelingspositie levert dat op.
Yamaha kan nu bieden wat ze willen, want er zijn geen andere serieuze opties meer voor hem. Maar hij zal toch al wel een aanbod hebben?
 
Laatst bewerkt:
is geen goed teken meestal dat het zo stil blijft... of straks verassing dat hij elders gaat rijden.
 
Of het is al wel zeker dat hij voor Yamaha gaat rijden, maar dat nog niet zeker is met welk team.
Lowes is (voor zover ik weet ) ook nog steeds niet bevestigd.

Gaat Yamaha verder met Crescent of komt er misschien wel een nieuw officieel Yamaha team ;)

Ik maak me in elk geval geen zorgen. Die heeft al lang iets ondertekend *O*
 
Laatst bewerkt:
Pagina's geleden is er melding gemaakt dat er reeds in Laguna Seca een handtekening gezet is onder een contract, inclusief link. Maar toch leuk dat iedereen zo bezorgd is.
 
Pagina's geleden is er melding gemaakt dat er reeds in Laguna Seca een handtekening gezet is onder een contract, inclusief link. Maar toch leuk dat iedereen zo bezorgd is.

Volgens mij heeft alleen Speedweek daar iets over gepost, met de melding dat zijn manager had gezegd dat hij in Laguna een goede deal had gesloten.

Dat laat ruimte voor speculatie. Misschien heeft hij een goede deal op een auto gekregen :P
 
Volgens mij heeft alleen Speedweek daar iets over gepost, met de melding dat zijn manager had gezegd dat hij in Laguna een goede deal had gesloten.

Dat laat ruimte voor speculatie. Misschien heeft hij een goede deal op een auto gekregen :P

_O-

Hij heeft vast in de US OF A een mooie Yamaha versterker gekocht en daarvoor getekend :z :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan