Casey Stoner deel 3

Maar ff on topic.
Die Stoner was en is toch wel een uitzonderlijke rijder.
Ik denk dat zijn spullen nog lang in het Ducati museum te zien zijn.
 
Maar ff on topic.
Die Stoner was en is toch wel een uitzonderlijke rijder.
Ik denk dat zijn spullen nog lang in het Ducati museum te zien zijn.

En of het een uitzonderlijke coureur was en als testrijder nog steeds is , zat zojuist stukje te lezen dat hij vind dat de electronica de rijder TE veel helpt.
Hoop stiekem wel dat hij alsnog terug komt op zijn mededeling om niet deel te nemen met een wildcard.
 
Waar gaan ze dan volgend jaar die Duc van Lorenzo dumpen?

Ze leggen een stukje grindbak aan in het museum en daar komttie in te liggen.Soort van stukje landschap wat ze bijv.ook in Blijdorp hebben alleen ligt er niet een kadaver maar een Duc na een paar salto's met natuurlijk regenbanden.
 
Laatst bewerkt:
Ze leggen een stukje grindbak aan in het museum en daar komttie in te liggen.Soort van stukje landschap wat ze bijv.ook in Blijdorp hebben alleen ligt er niet een kadaver maar een Duc na een paar salto's met natuurlijk regenbanden.

Hansje ....kom jij morgen effe sappie halen in de Zeelt ,.....ook voor jou maken ze gips he :+ :+ ;) ;) :P
Uhhh oke we nemen maar gewoon een pint dan hahaha :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Ze leggen een stukje grindbak aan in het museum en daar komttie in te liggen.Soort van stukje landschap wat ze bijv.ook in Blijdorp hebben alleen ligt er niet een kadaver maar een Duc na een paar salto's met natuurlijk regenbanden.

_O- _O-
 
Net nog een leuk interview met CS hier op de Ring, had nooit de intentie gehad om te starten hier en kijkt uit naar de samenwerking met JL.
 
Op Motegi (Japan) wilde Ducati Casey inzetten bij de blessure van Andrea Iannone, maar de Australiër zei: "Nee, bedankt".
Dit werd onthuld door Paolo Ciabatti, de leider van het team. "We vroegen Stoner de plaats van Andrea te nemen.
En er is zelfs geen optie voor Australië (23 oktober, red), waarin het ontbreken van Iannone zal aanhouden".

MotoGP Casey Stoner in Giappone? "Abbiamo chiesto, non ha voluto" - Corsedimoto
112315_motor_soner_ducati.vresize.1200.675.high.41.jpg
David Emmet: Intriguingly, Casey Stoner turned down the opportunity to replace Iannone, despite being asked by Ducati.
Though Stoner remains an enigma, this decision is further confirmation that he is done with racing and has no desire to come back, even for a wildcard or a replacement.
 
Laatst bewerkt:
Jammer en valt mij tegen van Keessie, wat heeft hij te verliezen? Hij is nog steeds competitief en waarom is hij dan naar Ducati gegaan? Om af en toe wat testsessies te maken in zijn uppie op een verlaten circuit, of puur voor de centen...
 
Jammer en valt mij tegen van Keessie, wat heeft hij te verliezen? Hij is nog steeds competitief en waarom is hij dan naar Ducati gegaan? Om af en toe wat testsessies te maken in zijn uppie op een verlaten circuit, of puur voor de centen...
Knaken idd, en gehoord worden binnen een team denk ik...
 
Jammer en valt mij tegen van Keessie, wat heeft hij te verliezen? Hij is nog steeds competitief en waarom is hij dan naar Ducati gegaan? Om af en toe wat testsessies te maken in zijn uppie op een verlaten circuit, of puur voor de centen...

Wat heeft hij te winnen? Omdat wij het leuk vinden? Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Hij heeft duidelijke contracten voor testwerk, niet anders.
Overeenkomst van beide kanten aangegaan.


Maar wel jammer, had het graag gezien!
 
Nu??? Huidige seizoen?????

Gemist dan. Lijk me erg stug.


EN anders al jaren geleden, andere situatie, ander moment. Andere fase, etc. Mijn ideeen veranderen ook met elk jaar dat ik ouder wordt :P
 
Wat heeft hij te winnen? Omdat wij het leuk vinden? Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Hij heeft duidelijke contracten voor testwerk, niet anders.
Overeenkomst van beide kanten aangegaan.


Maar wel jammer, had het graag gezien!

Jammer dat ze hem dan niet gebruiken voor testwerk en Pirro invliegen voor de wedstrijd, staat in ieder geval die duc op de grid... Pirro to debut 2017 Ducati
 
Kan niet geloven dat Stoner een wedstrijdritme kan hebben.. zal best een ronde of 4-5 snel zijn maar echt geen volle wedstrijd

daarbij denk ik serieus dat hij niet zo maar meer een wedstrijd zou kunnen winnen ookal zou hij weer volop gaan trainen etc.
 
Jammer en valt mij tegen van Keessie, wat heeft hij te verliezen? Hij is nog steeds competitief en waarom is hij dan naar Ducati gegaan? Om af en toe wat testsessies te maken in zijn uppie op een verlaten circuit, of puur voor de centen...

Hij is tot zover erg consequent. Hoewel ik hem graag terug zie komen, kan ik het wel waarderen dat hij bij zijn standpunt blijft :Y
 
Hij is tot zover erg consequent. Hoewel ik hem graag terug zie komen, kan ik het wel waarderen dat hij bij zijn standpunt blijft :Y
Hij ging bij Honda weg omdat hij niet in mocht vallen.
Bij Ducati mag hij invallen, maar nu wil hij niet.
Vreemd verhaal :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan