sebring + DB killer ?

Aprilia4fun

MF veteraan
11 sep 2002
8.829
426
Heb vanochtend een Sebring demper gekocht voor de SRAD 600 + een losse db killer
Degene van wie ik hem gekocht had zei dat de DB killer er aan de andere kant ingaat en met het schroefje deze klem zet . Maar zit net goed te kijken maar snap ff niet hoe het zit .
Aan de achterkant zit geen gaatje in de bocht waar normaal de DB killer ingaat .
Zonder schroefje dondert de DB killer er gewoon doorheen en komt aan de achterkant er weer uit .
Ik ken Sebring niet echt .
Wie herkend deze demper nog ? Heb toch het idee dat het een open demper is zonder enige DB killer .
2hrllvp.jpg

2pqq6ug.jpg

250ny2h.jpg

2uihiyu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb vanochtend een Sebring demper gekocht voor de SRAD 600 + een losse db killer
Degene van wie ik hem gekocht had zei dat de DB killer er aan de andere kant ingaat en met het schroefje deze klem zet . Maar zit net goed te kijken maar snap ff niet hoe het zit .
Aan de achterkant zit geen gaatje in de bocht waar normaal de DB killer ingaat .
Zonder schroefje dondert de DB killer er gewoon doorheen en komt aan de achterkant er weer uit .
Ik ken Sebring niet echt .
Wie herkend deze demper nog ? Heb toch het idee dat het een open demper is zonder enige DB killer .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Moet je de DB-killer niet in je linkpijp steken misschien?
 
Is het niet zo dat de DB-killer er via de uitgangskant in de demper geschoven kan worden en met het boutje en moertjes geklemd kan worden aan de binnenzijde van de demper?
 
Laatst bewerkt:
Heb de db killer erin. Hij moet idd van binnen klem gezet worden tussen 2 richels . Wel een gepiel zeg . Daarna Ff proefritje gemaakt mooi geluid en rijd prima. 😉
 
Overigens is het een universele DB killer zag ze bij jappart te koop 14,50 €

baffle.gif


Past de DB-killer qua buitendiameter wel netjes in je eindstuk?
Dan zou je een gaatje in je eindstuk kunnen boren om hem te monteren.

Beter is volgens mij deze db killers in het begin van de demper te zetten om zo de gassen te vertragen en te dwingen door het demping wol te gaan .
Bouw je deze db killer in de eind tuut, denk ik dat het niet echt veel uitmaakt qua geluid met deze universele db killers.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan