VFR 750 RC36II (1996) Ombouwproject! #Jongenmethettuinhuisje

je vriendin of zusje heeft ook een nieuwe broek nodig. dit kan toch zo niet ;) lopend in een kapotte broek.

Haha, dat is mijn vriendin! Ik zal het tegen haar zeggen, maarja... het geld van broeken kan je beter in een VFR ombouwproject stoppen. Vandaar _O-

vfr een van de fijnste fietsen moet ik zeggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat .

Vele klanten die ik over de vloer de vloer krijg zeggen dat inderdaad! Fijne V4 roffel met een tandwiel aangedreven nokkenas. Kostenloos rijden op 1 van de sterkste blokken die ooit zijn gebouwd.
 
De motor ligt nu wat verder uit elkaar. Ben veel onderdelen aan het verkopen zodat de aanschafprijs van de motor rond de €0,- euro komt te liggen. Omdat ik hier in handel kan ik alle onderdelen snel kwijt en verzamel ik de onderdelen die ik zelf wil houden. Zo ben ik in de tussentijd bijvoorbeeld deze RVS uitlaatbocht tegengekomen. Ziet er nog super netjes uit en hij krijgt er een veel beter geluid voor terug. De originele van de Jappen is niet van RVS en zie je vaak doorroesten. Vandaar dat dit een gewild aftermarket onderdeel is. Hij moet alleen nog even gepoetst worden. })
full
 
Laatst bewerkt:
Ook ben ik deze Carbon look Hugger tegengekomen bij de motoren die ik uit elkaar heb gehaald. Super mooi voor een streetfighter. Ik zal zo ook even een foto'tje maken van het zadel dat is binnen gekomen.
full
 
De motor ligt nu wat verder uit elkaar. Ben veel onderdelen aan het verkopen zodat de aanschafprijs van de motor rond de €0,- euro komt te liggen. Omdat ik hier in handel kan ik alle onderdelen snel kwijt en verzamel ik de onderdelen die ik zelf wil houden. Zo ben ik in de tussentijd bijvoorbeeld deze RVS uitlaatbocht tegengekomen. Ziet er nog super netjes uit en hij krijgt er een veel beter geluid voor terug. De originele van de Jappen is niet van RVS en zie je vaak doorroesten. Vandaar dat dit een gewild aftermarket onderdeel is. Hij moet alleen nog even gepoetst worden. })
[afbeelding]
Past die op een rc36/II?
 
Hier heb ik het zadel binnen gekregen. Komt van een Buell XB12S af. Ik vind het er zo ongelooflijk weis er uit zien. :} laat je mening achter!💪
full
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het gisteren toch niet laten om de RVS collector te monteren. Hier hangt hij eronder. Ik vind het zelf ook veel mooier dan de stalen bonk die er normaal onder hangt. O-)
full
 
Ik zat ook meteen de denken voor een nieuwe demper. Wellicht een akrapovic universele demper. En dan de tailpipe om maat laten maken. Maar toen kwam mijn vader en zei, waarom kort je die Lazer pijp die er onder zat niet in? Ik heb een foto waarbij ik mn hand heb waar ik hem dan ongeveer door zou willen zagen. Heeft iemand ervaring / tips voor het inkorten van pijpen? Maakt het zoveel geluid extra bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd. *O*
full
 
full

Ik zat ook meteen de denken voor een nieuwe demper. Wellicht een akrapovic universele demper. En dan de tailpipe om maat laten maken. Maar toen kwam mijn vader en zei, waarom kort je die Lazer pijp die er onder zat niet in? Ik heb een foto waarbij ik mn hand heb waar ik hem dan ongeveer door zou willen zagen. Heeft iemand ervaring / tips voor het inkorten van pijpen? Maakt het zoveel geluid extra bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd. *O* [afbeelding]


is ook wel leuk , hahaha
geluid staat ergens op jijtube,deze misschien/////
ik zou niet meer weten hoe ik dat moet opzoeken.
ik heb hem later nog gevuld met staalsponzen
het was iets te gek. ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar ziet er inderdaad gruwelijk goed uit die buddy. Echt serieus zat er ook al aan te denken. Maarja je kan niet alles tegelijk hé 😉

Wordt echt super mooi man, enne als je wiel over hebt ik wil er graag 1 dat weet je.
 
Weer even een update! Ik ben van plan om een MT-03 Kopamp te kopen... maar ik loop tegen een probleem aan. Weet iemand waar ik een mooi lampje kan kopen voor een leuke prijs? En welke ervaring hebben jullie met deze aanbieder? En dan heb ik het over deze lamp met deze montagebeugels. Mooi van aluminium en niet van plastic of dergelijke. Ik hoor graag van jullie. De Arrow uitlaat is trouwens verkocht.
full
 
Ik kon het niet laten en heb vandaag de (vind ik) oow zo mooie USD voorvork gemonteerd. lagerschalen er uit getikt. conische lagers er in en de usd vork paste er zoals ik al dacht gewoon in. Ik vind echt dat de voorvork body aan de motor geeft. Hele mooie remschijven en Brembo klauwen geven hem echt kracht. Super blij mee *O* Wel wil ik nog een superbike stuur op de motor monteren maar dan moet ik eerst er een mooie kroonplaat vinden. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Laat vooral een reactie achter wat jullie van de vork vinden! Ik ben erg benieuwd. Ook zou ik het leuk vinden als jullie suggesties voor de motor hebben! Ik sta open voor alles!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan