Mannol motorolie

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmk

MF veteraan
28 okt 2012
1.992
3
Bergen op Zoom
Iemand ervaring met mannol motorolie?
4 Liter Mannol 4 Takt (7812) 10W-40 voor Motoren = €12,95 €12,95
Moderne 4 Takt Olie met Ester Technologie voor Motoren , Pitbikes, Enduro Bikes, Quads

Nummer 7812

Kan soms ook in een metal can geleverd worden.

Specificaties als volgt :

MANNOL 7812 Motorbike 4-Takt API SL
Oils for motorbikes, outboard engines etc. > Motorcycle oils

Corresponds with requirements / specifications / products:
SAE 10W-40
API SL
JASO MA/MA2
KAWASAKI
YAMAHA
SUZUKI
HONDA
HUSABERG

Gelieve niet gaan roepen dat action olie beter en goedkoper is :N
Heb al diverse sites geraadpleegd maar kom er niet echt uit.
Volgens duitse testen is het kwalitatief goede olie, echter in deze testen gaat het alleen om automotoren.
Discussies op Nederlandse sites verzanden in wat de boer niet kent dan zal het wel niks ziijn.
 
Lidl olie is beter ! :Y

er staat toch api en jaso ma , dus moet toch in de motorfiets kunnen als deze viscositeit door de fabrikant word voorgeschreven ?

waar kom je niet uit op de diverse sites ?

het staat misschien minder stoer om een een onbekend merk in je motor te doen dan Castrol, maar zolang bovengenoemde specificaties er op staan mag het van mij "kim hollander anal lube" heten, zolang het maar in een roze verpakking zit ;)
 
Lidl olie is beter ! :Y

er staat toch api en jaso ma , dus moet toch in de motorfiets kunnen als deze viscositeit door de fabrikant word voorgeschreven ?

waar kom je niet uit op de diverse sites ?

het staat misschien minder stoer om een een onbekend merk in je motor te doen dan Castrol, maar zolang bovengenoemde specificaties er op staan mag het van mij "kim hollander anal lube" heten, zolang het maar in een roze verpakking zit ;)

Ja ok, maar gebruikerservaringen daar vroeg ik om. Anders gaat dit topic weer verzanden in onnodig gewauwel. :)
 
Ja ok, maar gebruikerservaringen daar vroeg ik om. Anders gaat dit topic weer verzanden in onnodig gewauwel. :)



Dat is altijd lastig met olie, bij de een zal de koppeling gaan slippen en bij de ander niet, idem met minder lekker schakelen en olieverbruik.

Als het aan de specificaties voldoet die de fabrikant voor jou motor opgeeft kan je het er gerust in gooien, hoe het dan bevalt zal je zelf achter moeten komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan