The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Na veel speurwerk (lees rijden)is dit het beste wat wij tegen kunnen komen in Nederland denk ik.. Verschillende steden en dorpjes bezocht zonder succes.. Overal kom ik alleen de naam van de makelaars + nummer ervan staan op de bordjes.

Evenals het internet afstruinen voor nl makelaars heeft doen blijken dat zo'n bord met persoon niet gewillig is in Nederland.


Wellicht kan ik je wel kietelen met een dame op een verhuurbord van boxen voor particulieren. :o
uBWoFoT.jpg
 
Na veel speurwerk (lees rijden)is dit het beste wat wij tegen kunnen komen in Nederland denk ik.. Verschillende steden en dorpjes bezocht zonder succes.. Overal kom ik alleen de naam van de makelaars + nummer ervan staan op de bordjes.

Evenals het internet afstruinen voor nl makelaars heeft doen blijken dat zo'n bord met persoon niet gewillig is in Nederland.


Wellicht kan ik je wel kietelen met een dame op een verhuurbord van boxen voor particulieren. :o
[afbeelding]
Ben je er ver van verwijderd? Kan je niet even terug en de foto zo nemen dat ook de tekst/vermelding "TE HUUR" op de foto staat?
Want dan keur ik hem wél goed, want dan is het, ook al had ik dit niet in gedachte, wel degelijk een "TE HUUR" bord mét een persoon erop ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na veel speurwerk (lees rijden)is dit het beste wat wij tegen kunnen komen in Nederland denk ik.. Verschillende steden en dorpjes bezocht zonder succes.. Overal kom ik alleen de naam van de makelaars + nummer ervan staan op de bordjes.

Evenals het internet afstruinen voor nl makelaars heeft doen blijken dat zo'n bord met persoon niet gewillig is in Nederland.


Wellicht kan ik je wel kietelen met een dame op een verhuurbord van boxen voor particulieren. :o
[afbeelding]

Die had ik ook gezien... was nog een andere voorbij gereden. Had me twijfels of die goed zou zijn. Google Maps
 
Die had ik ook gezien... was nog een andere voorbij gereden. Had me twijfels of die goed zou zijn. Google Maps

Niet geschoten is altijd mis. :P

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een "TE KOOP" of "TE HUUR" bord met een persoon erop
Voorbeeldje ...


Ik denk dat er teveel focus heeft gelegen op zijn voorbeeld, dat het voor een woning zou moeten zijn. maar dat staat er helemaal niet in zijn opdracht. :o

zondag / Maandag dingen :+
 
Laatst bewerkt:
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een landend of opstijgend vliegtuig
Het moet op de foto duidelijk te zien zijn, dus geen GIF bestand, of een stipje in de verte zoals vorige keer :+

Het kan wel degelijk, en ook in NL zijn er meer dan voldoende luchthavens/vliegvelden ... en elders in de wereld ook :P

Voorbeeldje dat ik net zelf gemaakt heb 8-)
 
Door het hek heenkijken ietsjes Links van mijn linker spiegel. Eentje die net opsteeg.

Indien goed:

Je motor bij een windvanger

Zoals voorbeeld weergegeven
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan