Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Het verbaast me altijd dat dit topic zo rustig is vergeleken met die rondom ons heen (Tilburg, Helmond, Den Bosch) terwijl hier zat actieve MF-ers zitten.

Dus ik zal gelijk met de deur in huis vallen: Alles goed? Iemand nog interessante tochtjes gepland staan? Nog iemand een nieuwe motor of iets anders meegemaakt? :)

Zelf zit ik te wachten tot mijn vrouw haar rijbewijs heeft (31 aug examen) en daarna gaan er in september en oktober wat tochtjes komen naar het Sauerland, Eifel en de Ardennen.
Tot die tijd eenzaam wat routes door Brabant rijden...
 
Het verbaast me altijd dat dit topic zo rustig is vergeleken met die rondom ons heen (Tilburg, Helmond, Den Bosch) terwijl hier zat actieve MF-ers zitten.
Omdat de oude garde dood (lees: heeft kinderen gekregen en rijdt niet meer of verhuisd) is. De nieuwe aanwas staat meer te ouwehoeren dan dat er gereden wordt. Liefst met een groep van 15+ man.
Dus ik zal gelijk met de deur in huis vallen: Alles goed?
Ja.
Iemand nog interessante tochtjes gepland staan?
Nee.
Nog iemand een nieuwe motor
Nee.
of iets anders meegemaakt? :)
Ja.

Zelf zit ik te wachten tot mijn vrouw haar rijbewijs heeft (31 aug examen) en daarna gaan er in september en oktober wat tochtjes komen naar het Sauerland, Eifel en de Ardennen.
Tot die tijd eenzaam wat routes door Brabant rijden...

Klinkt als een plan. In Duitsland is het sowieso een stuk leuker rijden.. alhoewel ik me hier (Utrecht) ook wel weet te vermaken op de dijkjes en oude polderwegen.
 
Net terug van circuit Brno heb er een leuke week gehad.

full

full
 
Hallo iedereen. Is weer ff geleden.
Ff is behoorlijk druk de laatste tijd.
Inderdaad weinig bekende van vroeger maar wel net zo gezellig.
O en voor die ene gast die zich afvroeg waarom het hier zo rustig is.
Er zit een behoorlijke groep van eindhoven en omstreken in een mega whatsapp groep.
Da lult makkelijker.
En mooie fotos willem.
Maar ga godverdomme eens langs die motor hangen 😃

En de oude garde moet maar eens langs komen.
Nog een keer showen hoe team levensmoe het doet 😉
 
Hallo iedereen. Is weer ff geleden.
Ff is behoorlijk druk de laatste tijd.
Inderdaad weinig bekende van vroeger maar wel net zo gezellig.
O en voor die ene gast die zich afvroeg waarom het hier zo rustig is.
Er zit een behoorlijke groep van eindhoven en omstreken in een mega whatsapp groep.
Da lult makkelijker.
En mooie fotos willem.
Maar ga godverdomme eens langs die motor hangen 😃
Dankje Mike.
Er naast hangen :? ik hoef niet af te stappen :+
En de oude garde moet maar eens langs komen.
Nog een keer showen hoe team levensmoe het doet 😉
 
Het ergste van alles is na een flikse boete en het rijbewijs kwijt de extra naaistreek.

Hij ook aangemeld is voor een cursus bij het CBR ?
 
Nee inderdaad op Assen mag dat wel :+ Meneer had er 7 circuitdagen voor kunnen rijden met het rijbewijs nog op zak. })

Neem aan dat 'ie niet elke week voor zo'n overtreding gepakt wordt. Conclusie: voor het geld van 7 dagen circuitrijden kan je er een veelvoud van op de openbare weg racen :} .
 
Neem aan dat 'ie niet elke week voor zo'n overtreding gepakt wordt. Conclusie: voor het geld van 7 dagen circuitrijden kan je er een veelvoud van op de openbare weg racen :} .


Enig idee wat de boete zal zijn van 75 km te snel.

Daarbij opgeteld 6 maanden niet mogen rijden.

Plus 900 euro voor het CBR.

Plus extra kosten en ook van 1 vrije week die je ervoor moet opnemen.

Zo.......... nu mag jij weer :+
 
Jarenlang beestachtig gedrag op 't flightforum hebben me +- €1500 gekost aan boetes.. :} 3 dagen circuitrijden en je zit erboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan