Wie? Wat? Waterland! #24: Weekenden Worden Weggereden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier een flinke stapel motortijdschriften liggen.. Onder andere Moto73 en motor magazine. Kan ik hier iemand blij mee maken?
 
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er animo voor aanstaande woensdag een gehaktbalritje. :]
Ok, wel afhankelijk van het weer maar een paar druppeltjes gaat ons toch niet tegenhouden. })

En ik heb de route gister al een keer voorgereden, en er klopte niks van dus dat gaat dan helemaal goed komen. O-)
 
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er animo voor aanstaande woensdag een gehaktbalritje. :]
Ok, wel afhankelijk van het weer maar een paar druppeltjes gaat ons toch niet tegenhouden. })

En ik heb de route gister al een keer voorgereden, en er klopte niks van dus dat gaat dan helemaal goed komen. O-)

Misschien dat ik weer eens kom meepruttelen. Liever geen WWW tempo's meer voor mij, maar een rustig ritje heb ik wel zin in. Ben niet meer van het bochtenjagen, maar des te meer van een mooi uitzicht.
 
Ik heb een route klaar staan door het gooise matras. Leuke huisjes, goed uitzicht (en veel flitspalen, dus met de snelheid zit het wel snor.

 
Hey Eric, is het nog goed gekomen met die handvatten? Inmiddels hebben we een motortje gescoord hoor. het is een SV650S geworden. Leuk ding man!
 
Hey Eric, is het nog goed gekomen met die handvatten? Inmiddels hebben we een motortje gescoord hoor. het is een SV650S geworden. Leuk ding man!
Nee geen handvatten gescoord, ze zijn helemaal van de pot gerukt daar bij BMW (motoport), ze vragen per handvat ongeveer 100 (honderd) Euro. en dat nog zonder montage. |(
Dus op zoek naar een redelijk alternatief.
Maar leuk een SV, ik denk dat jullie daar geen verkeerde keuze aan hebben gedaan. :]

Maar was leuk om je weer eens te zien. :W
 
Ik heb op de terugrit naar huis alleen maar zitten grijnzen. Super apparaat. Er zit een gsx-r 600 voorvork op dus superstrak sturen :]

Inderdaad leuk je weer eens te zien. helaas laat vanavond het weer te wensen over dus geen "show and tell"
 
Laatst bewerkt:
Het was weer een mooi ritje door het duinlandschap.
Jammer dat er afsluiting was in spaarnwoude, daardoor was het ff improviseren voor de voorrijder.

Bob dank voor het voorrijden. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan