Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Ik hou het bij mijn pcx, daar rij ik het meest mee :) . En A2, nee ik heb alleen mijn rijbewijs B, Belg hé :+ Zou trouwens allang voor Volle A kunnen gaan maar ben tevreden met 125cc. :)
 
@robinjohnson95 Kan je de foto van mijn pcx in de OP vervangen door deze, iets betere kwaliteit.

6y1mxf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Glennix, ik begrijp je helemaal.
Ik heb nu een PCX 150 voor erbij en dat ding rijdt fantastisch. Ik rijd er meer mee dan ik had verwacht. :]
 
Gerdien, ja leuke (motor)scooter hé! Ik kan er echt ontspannen mee rijden terwijl ik met de ktm/msx/wr continue 100% volle concentratie moest bijhouden voor continue remmen/schakelen/stapvoets rijden door het drukke verkeer hier. De houding is dan weer ook zo ontspannen t.o.v. de ktm. En de opbergruimte is ook een groot pluspunt voor mij. Ik vond het zonde dat de ktm te veel in de garage bleef staan en ik kan het geld weer goed gebruiken voor een badkamer renovatie in mijn nieuwe huisje.
 
Zal een deze dagen eens een nieuwe foto voor de begin post van het topic plaatsen , de motor is een hoop veranderd en mijn nieuwste aanwinst een volledig black widow exhaust system :]
toch wel lekker klinkend pijpje. :9~ :9
1yxf0BQ.jpg
 
Ik mag binnenkort voor mn A2, dus heb ik mijn CBF alvast maar ingeruild op een KTM 690 SM :)

[afbeelding]

Nice ding man, KTM is leuk rijden maar wel meer onderhoud en minder betrouwbaar als jappen
(spreek uit ervaring, maarja ik cross ook met de mijne.. desalniettemin denk ik het zelfde.)
zal je wel uit deze OP halen en meld je ook eens aan bij het A2 topic
:]
 
Laatst bewerkt:
Nice ding man, KTM is leuk rijden maar wel meer onderhoud en minder betrouwbaar als jappen
(spreek uit ervaring, maarja ik cross ook met de mijne.. desalniettemin denk ik het zelfde.)
zal je wel uit deze OP halen en meld je ook eens aan bij het A2 topic
:]

Maar jij vergelijkt nu een GS600 met een 690? Dat is appels en peren. Tuurlijk hebben ze meer onderhoud nodig, KTM haalt het onderste uit de kan. Olieverbruik altijd wel op letten. Die 690's rijden echt leuk, had vorige maand de Duke 690 van 2016 op 35kW en dat is echt een gaaf ding. Vol vermogen ook nog even op gereden... meer is helemaal niet nodig (+/- 70pk, 165kg oid).
 
690 zijn prima blokken, gs is een stuk slechter en niet te vergelijken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan