Het Supergrote Action Olie Topic Nr 4 1,2,3 action!

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
18.969
10.497
Op reis
Facebook
Laatst bewerkt:
Bedankt, mop. *D
You're welcome. ;)
Volgens mij heb jij het record in aantal olieverversingen per jaar en ook de meeste motor aankoop/verkoop :+
:$

Over de afgelopen zes weken maak ik zowiezo een aardige kans. :+

Toen mijn zoontje jaren geleden vier was reden we langs een groot gebouw en merkte hij spontaan op dat ik daar werkte. :? :?
Ja, want jij verkoopt toch motorfietsen voor je werk?
Totaal niet. _O-
 
pas maar op dat de belastingdienst je dan niet als handelaar gaat zien
Twee motoren en een auto verkopen en twee motoren kopen en een auto..? :+ :+

Ik gun de koper mijn eigen behaalde voordelen uit het verleden. ;)
Wordt er niet beter van.. en heb ook geen zin in geleur. Dat doe ik de hele dag al. Privé is relax! ;)

Aan de andere kant wel weer bizer hoe het leven en auto/motorpark in korte tijd kan veranderen. _O- *O*
Gisteren 75 km met de RSV4 gereden @werk en strand, en laat in de avond nog even 45 km duo met de GSX750F. :]
 
Laatst bewerkt:
Dag oma, daar zijn we weer. :W
Ik had het niet verwacht u nog te zien dit jaar. :+
314ywix.jpg


Bent u daar alweer? ;) _O-

Nu de 5W40 afgevuld na enkele duizenden kilometers met de 10W40.

Ze loopt weer te spinnen van genot. (Ze wil graag een zevende versnelling, heeft er zin in) :)



De motor schakelt nu nog een tikkie zachter dan ze al deed. (Suzuki versnellingsbakken for president)
Bij stoplichten kan ik weer iets stiekemer de eerste versnelling inschakelen. :P (Helemaal stil wordt het natuurlijk niet)

Met Action 5W40 de winter door! *O* :W :]
 
Laatst bewerkt:
Super motor zo'n Raptor, heb er ook een gehad, dat roesten van het filter komt vaker voor, ding hangt op een nogal ongunstige plek.
Action olie in dat ding durfde ik niet aan, ben benieuwd hoe het gaat.
 
5W-40 ole bestaat uit een zgn Group 3 basisolie (waar er maar een aantal van op de markt zijn) met een additiefpakket en viscositeitsverbeteraar combinatie die de specificaties gehaald heeft, Vaak SN tegenwoordig met de nodige ACEA en OEM claims, de SN testen kunnen ervoor gezorgd hebben dat er frictie verbeteraars gebruikt zijn die koppelings prestaties negatief beinvloeden. Daar kom je vanzelf achter natuurlijk maar in een specifieke "motor" motorolie heb je dit zeker niet dus wat dat betreft een zekerheidje , deze olieen zijn te herkennen aan een JASO MA, MA1 of MA2 claim buiten de eerder genoemde claims.
Heb je eenmaal een olie geprobeerd die het goed doet in je koppeling dan kun je die prima blijven kopen, op tijd verversen en je kunt je geen buil vallen.
Richard
 
Super motor zo'n Raptor, heb er ook een gehad, dat roesten van het filter komt vaker voor, ding hangt op een nogal ongunstige plek.
Action olie in dat ding durfde ik niet aan, ben benieuwd hoe het gaat.
Vanochtend goed! ;) _O-
Polymerenvoer voor de tandwielen van die dikke V-twin.
Volsyntheet. :+
5W-40 ole bestaat uit een zgn Group 3 basisolie (waar er maar een aantal van op de markt zijn) met een additiefpakket en viscositeitsverbeteraar combinatie die de specificaties gehaald heeft, Vaak SN tegenwoordig met de nodige ACEA en OEM claims, de SN testen kunnen ervoor gezorgd hebben dat er frictie verbeteraars gebruikt zijn die koppelings prestaties negatief beinvloeden. Daar kom je vanzelf achter natuurlijk maar in een specifieke "motor" motorolie heb je dit zeker niet dus wat dat betreft een zekerheidje , deze olieen zijn te herkennen aan een JASO MA, MA1 of MA2 claim buiten de eerder genoemde claims.
Heb je eenmaal een olie geprobeerd die het goed doet in je koppeling dan kun je die prima blijven kopen, op tijd verversen en je kunt je geen buil vallen.
Richard
Trouwen? :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan