'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

net weer uit het zwarte woud, genoten daar 8-)

20160731_152528_zpsm7yw9gop.jpg


20160808_193239_zpsndifuehq.jpg
 
kijk goed bezig smpowah! Staat ook nog op mijn to-do-list...
Helaas heeft mijn brommer nu helemaal de geest gegeven, zit dus een kabelbreukje in waardoor die telkens mij een beetje gas de stroom er af gooit. Maar het probleem is in ieder geval gevonden, dus kunnen we weer mooi aan de klus O-)
 
Hasselter hier! Sluit me graag aan bij dit topic.

Ik ben Sander, 41 jaar en rijdende sinds vorige week op een Honda CBF600Sa uit 2004. Deze motor is ingeruild op mijn 87'er BMW K100RT. De reden dat ik die verkocht heb is omdat ik de motor door een steeg achter huis moet zien te krijgen. De motor werd me hierdoor te log en te zwaar. Het rijdt wel prima zo'n K, maar ik merkte dat ik minder reed dan ik zou willen. Dit omdat ik gewoon geen zin had om de motor uit de tuin "te moeten huffen"!

Het lijkt me leuk om wat meer motorrijders in de omgeving te ontmoeten en eens wat gezamelijke ritten te maken. Meest rijd ik een rondje alleen 's avonds en dat begint wel wat te vervelen. Sowieso is het wel eens lastig om een drukke baan, gezin met kinderen te combineren met motorrijden, maar om het eens wat vaker in groepsverband te doen lijkt me leuk. Dus daarom zou ik me graag bij deze club aan willen sluiten.

Groeten,
Sander
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Ik ben Lucien, 43 jaar, woonachtig in Ommen.
Ik rijd een (enigszins onder handen genomen) Aprilia RSV Mille en zou graag eens deelnemen aan een rit door de omgeving van Zwolle en omstreken.
full
 
Welkom allemaal :)

Zelf lees ik al een jaartje of wat mee, maar nu woon ik sinds een half jaar ook in Zwolle. Ook hier een gezinssituatie waardoor ff een rondje rijden nu wat lastiger is en ik ook meer moet plannen. Maar als het kan ga ik zeker mee!

Ik had mij al eens voorgesteld, maar nu ook nog even met een fotootje :)
Mijn K1200S:

full
 
Welkom iedereen! :)

Heb mijn Fazer eindelijk ook weer terug na een maand, komt goed uit met dit mooie weer. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan