Het Ducati Diavel topic

Klopt! Daarvoor moet je dus bestellen, thuis zijn om de banden te ontvangen, iemand vinden die ze kan en wil monteren, de banden vervoeren etcetera. Of je dit ervoor over hebt is een persoonlijke afweging. Ik ben ook blij dat er goede en betrouwbare dealers overblijven en niet alleen bandenschuivers/webshops.

Het kan efficienter: laat de banden bezorgen bij de bandenfitter, rijdt met motor naar bandenfitter. Alleen moet die dan wel het gereedschap hebben...
 
Gisterenmorgen om half negen zag ik weer een Diavel tussen de file door rijden op de A27 bij Geertruidenberg richting Breda....Carbon Red..

Iemand van hier?

Het leek zelfs dat ie van die velgen had met die bolletjes...maar dat weet ik niet zeker...ik had geen file...dus ik ging te snel om het goed te zien. :]
 
Ben toch echt wel benieuwd hoeveel Diavels er op nederlands kenteken staan. Ik zie er tegenwoordig toch regelmatig één rijden.

Blijkbaar dus ook nog een aantal die niet op Motor-Forum zitten. :?


Vanmiddag een zwarte Gen2 gespot op de Wippolderlaan bij Wateringen om 14.30, dat wel iemand van hier?
 
Ben toch echt wel benieuwd hoeveel Diavels er op nederlands kenteken staan. Ik zie er tegenwoordig toch regelmatig één rijden.

Blijkbaar dus ook nog een aantal die niet op Motor-Forum zitten. :?


Zie er dagelijks 1 rondom Alkmaar vanaf Heerhugowaard die de A9 op gaat. Geen mf'er, heb wel eens voor hem gereden met mijn stickert maar geen spot of iets -O-

helaas zelf nog even sparen :+
 
Er zitten wat nare krassen op mijn demper en mijn tank die ik graag zou willen laten verdwijnen. Wie heeft een tip waar ik deze netjes zou kunnen laten overspuiten/poedercoaten?

Het liefst lever ik daar mijn Diavel gewoon af in plaats van onderdelen demonteren en afleveren,...wie heeft goede ervaringen met een spuiter/schadeherstel bedrijf?
 
ai....omgevallen? :/


Er zitten wat nare krassen op mijn demper en mijn tank die ik graag zou willen laten verdwijnen. Wie heeft een tip waar ik deze netjes zou kunnen laten overspuiten/poedercoaten?

Het liefst lever ik daar mijn Diavel gewoon af in plaats van onderdelen demonteren en afleveren,...wie heeft goede ervaringen met een spuiter/schadeherstel bedrijf?
 
ai....omgevallen? :/

Nee, de krassen op de tank zijn veroorzaakt door de rits van mijn motorjack, de krassen op de demper zijn veroorzaakt door de hakken van mijn vriendin.

Vorig weekend eindelijk mijn Constands motorlift in elkaar gezet! Ik ben er blij mee! Het in elkaar zetten ging stuk makkelijker dan wat ik gezien heb op Youtube, ivm een nieuwe adapterplate speciaal voor de Diavel. Lekker beide wielen van de grond!

IMG_5739_zpsawa3pbiu.jpg
 
Klopt, je kan een aantal stappen overslaan inderdaad van het filmpje wat ik toen vertelde maar was het alweer vergeten omdat het al een tijd geleden was..

Maar fijn ding toch?
 
en weer zag ik gisteren rond een uur of 18 een carbon red Diavel2 op de A27 van Oosterhout richting Gorinchem rijden.......nog steeds niemand van hier....?
 
Sinds een paar weken blijft mijn gemiddeld verbruik op 20 liter per honderd km staan.

Ik rijd wel lekker door maar zo hard ga ik nou ook weer niet dat mijn verbruik ineens is verdrievoudigd....hoef ook niet meer dan normaal te tanken.

Het lijkt erop dat er een soort default waarde wordt weergegeven. Het actuele verbruik en de actieradius blijven wel goed werken.

Heeft iemand hier daar ook weleens last van gehad? Het
 
full

full

Dit jaar weer een mooie motorvakantie gemaakt in Oostenrijk , verschillende passen getemd ( Grossglockner , Namlos , Malta Hochalmstrasse , ..... ) .
Onze verblijfplaats was de Bikerranch in Scheffau , echt een aanrader !!
 
Ziet er top uit!

Ben je over de snelwegen naar Oostenrijk gereden? Bij snelheden boven de honderddertig lijkt me dat toch een vermoeiende bezigheid namelijk (zonder windscherm).
 
Zo, ook ik ben om....na de duc scrambler, duc streetfighter nu de overstap naar een diavel carbon red.....deze week hoop ik hem op te mogen halen.....
full
 
Ik vind de zit op de diavel nu juist erg goed dus ik sla ff over.

Ik vind de zithouding over het algemeen ook goed, echter bij lange ritten gaan mijn knieën mij parten spelen. Ik ben 191 cm lang, dus dat wordt dan een beetje erg verkrampt allemaal. Met deze forward pegs kan ik ze af en toe even strekken, het is niet de bedoeling dat de originele pegs worden vervangen, deze zijn extra.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan