MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

:W

Tjeesh, niet meer zoveel te doen hier...

Gelukkig zwaaien we nog wel gewoon naar elkaar. ;)
 
Laatst bewerkt:
:W

Zaterdag nog een stukje gereden. :)

13975253_1270103136335350_1570707587841311400_o_zpsf4rkf8va.jpg
 
In mijn geval is dat niet eens waar :$

Alles goed Frank? Zie dat je van de groenen naar de Italianen bent over gelopen?


Kom aan, jij niet (meer/zo vaak) motorrijden?!
Nou ja, had zelf ook een hiatus van 4 jaar niet motorrijden rond het gaan samenwonen en de geboorte van onze eerste zoon... Is ook gewoon overgegaan.:)

Naar omstandigheden gaat het mij/ons redelijk wel...
Het kon beter, dronk al eeuwen niet meer, maar heb nu helaas noodgedwongen ook het roken moeten afleren. :( ;)

Neen, geen Italiaan... meer iets van een Jap met een spreekwoordelijk Italiaans karakter, een bijzonder gewone Yamaha MT-09, vandaar die toevoeging Brutale. ;)
Een echte hooligan fiets en eens iets anders dan alweer een Kawa.
 
Cool :D

Zo te zien waren er ook mensen die omkeerden _O-

LOL, ik zou ook omgekeerd zijn... ;)
Zweetpoten vind ik al niks, laat staan zeiknat en onder het slijk.
Maar het is wel kicken als je de juiste motor hebt om daar doorheen te baggeren.
Moet toch snel die KLE eens uit de mottenballen halen.
 
Kom aan, jij niet (meer/zo vaak) motorrijden?!
Nou ja, had zelf ook een hiatus van 4 jaar niet motorrijden rond het gaan samenwonen en de geboorte van onze eerste zoon... Is ook gewoon overgegaan.:)

Naar omstandigheden gaat het mij/ons redelijk wel...
Het kon beter, dronk al eeuwen niet meer, maar heb nu helaas noodgedwongen ook het roken moeten afleren. :( ;)

Neen, geen Italiaan... meer iets van een Jap met een spreekwoordelijk Italiaans karakter, een bijzonder gewone Yamaha MT-09, vandaar die toevoeging Brutale. ;)
Een echte hooligan fiets en eens iets anders dan alweer een Kawa.


Gaaf hoor! Das al één cilinder minder, volgende stap is een twin! *O* :+
 
Gaaf hoor! Das al één cilinder minder, volgende stap is een twin! *O* :+

Die twin is al in de familie, de MT-07, maar deze heeft net iets te weinig koppel/pk's voor mijn behoeften. Wel een heerlijk sturend fietsje, net als de 09.
Als daar nu eens een 1-liter-versie van uitkwam.... ;)
 
Heb toevallig onlangs gereden op een MT-09 Tracer. Leuke fiets, stuurt goed. Maar ik was niet onder de indruk van het blok. Er gebeurd niet veel tenzij je hoge toeren draait. Maar ik zal wel verwend zijn :P
 
Heb toevallig onlangs gereden op een MT-09 Tracer. Leuke fiets, stuurt goed. Maar ik was niet onder de indruk van het blok. Er gebeurd niet veel tenzij je hoge toeren draait. Maar ik zal wel verwend zijn :P

Ook niet echt een eerlijk vergelijk met een ZX10R natuurlijk, 115 t.o.v. 175pk's, maar ik zie en begrijp je punt volkomen. Die ZX10R is gewoon retesnel en een heleboel lol... ;)
Zou er alleen, omdat ik dat eerder al met mezelf had afgesproken, niet weer een supersport terugkopen na die laatste ZX6R.
Had kort voor de aanschaf van de MT-09 al op een KTM SMR en wat nakeds gereden, zoals de Z800 en Z1000.
Die laatsten zijn m.i een betere vergelijking, maar ze konden mij geen van beiden echt bekoren.
Kun je net zo goed direct een doorsnee Honda kopen, gewoon te perfect, te gemakkelijk en vooral geen enkele beleving. :(
Dat ik uberhaubt op een Yamaha ben gestapt is een verrassing te noemen, geheel en alleen te danken aan de volhardendheid van een plaatselijke Yamaha dealer...
Die MT bleek gewoon een aangename verrassing in vergelijk met al die andere nakeds.
Wendbaar, licht, een lekker levendig blok met overal koppel, misschien wel wat jammer een wat minder rijwiel.
Maar minstens vergelijkbaar snel in de dagelijkse praktijk en voor mij veel belangrijker... met een eigen karakter zoals ik dat vroeger bij de Kawa's altijd beleefde.
On top of that ook nog eens aantrekkelijker geprijsd en daardoor gewoon onverslaanbaar, LOL.
Tja en dan is die ook niet geheel standaard gebleven natuurlijk... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan