Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk "rondje" gereden van ruim een uur over de snelweg op/afritten en rotondes enzo.. beetje door het westland hier en binnendoor weggetje richting zoetermeer :)
Echt héle fijne bandjes die conti's :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand iets over de verf van de sv? Ik kan geen spuiter vinden die de juiste kleur zwart metalic heeft.
De metalic is blauwachtig.

Kleurcode is YAY ,denk ik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eindelijk de GSXR wielen er beide opzitten.
Zelf maar een conversie kit gemaakt omdat ik bij de kits die hiervoor te koop zijn de ketting veel te dicht bij de band langs vind komen. Ik gebruik een 6mm 525 offset tandwiel aan de voorzijde. Dit voorkomt dat je de tandwieldrager achter moet afdraaien. Als uitgangspunt heb ik een cat tekening van het SV achterwiel genomen ketting uitlijning en wiel center zijn dus perfect.

45CB1193-9A1A-4FBA-B054-4286E8708327_zpsbdekessu.jpg


CF2FF281-9C06-45B1-B932-AE9A1EBD87B3_zps8k4kbvni.jpg


D01B9DB7-40A2-4870-B4C9-34313B66F6AD_zpsmqxczjjf.jpg


Ben erg blij met het resultaat.
Gr Dirk
 
ik heb nu een koso db-03r en ben er super blij mee. dit ding heeft een gear indicator en een shiftlight. echt ideaal als ik op mijn tank lig en aan het gas hang. het oranje licht laat nu weten dat ik moet schakelen. en hoef er niet eens naar te kijken want het licht is super vel en valt dus super goed op.

op mijn motor
13344664_10209446084649627_3406984752975563847_n.jpg



het tellertje
BA038000-P-02.jpg
 
hoop dat je gesoldeerd heb, die rode klemmetjes die je door de mantel heen drukt leveren gegarandeerd storingen door corrosie op.

*O* *O* *O* Shift Indicator *O* *O* *O*
 
Die dingen maken inderdaad vrij snel sluiting en zijn niet echt corrosie bestendig.
 
Ik stond bij het tankstation mijn bandenspanning te controleren.
Druk bezig te zijn met dat stokje en het ventieltje, wat uiteraard eigenlijk net niet past, zie ik in mijn ooghoek een beweging.
Na opkijken en opmerken wat ik dacht te zien,
jawel mijn motor beweegt!!
Na nog even denken van hoe kan dit, toch mijn frame vastgepakt.
Helaas, het was al over het punt heen dat ik hem kon houden.
Voor zover mogelijk de motor rustig plat gelegd.
Zie ik daar al mijn versnellingspookrubber heen stuiteren.
...

...

Na het overeind zetten mijn schade opgenomen.
Mijn schakelpook en linker knipperlicht stuk.
Geen lakschade of verdere beschadigingen.
Oef daar kom ik goed weg.
Direkt een oproepje geplaatst.
En dankzij Jappie 007 heb ik nu een knipperlicht.
Hij heeft bij mijn zwager in Amsterdan de lichten komen brengen.
En nu heb ik ze opgehaald zodat ze in brabant rond gaan rijden.
Jappie erg bedankt voor de set, nu kan ik nog een paar keer meer banden gaan pompen.
thanks!!
 
Twan;
Dit is voor jou het verkeerde topic. Hier gaat het over de SV's vanaf 2003.
Je kunt je het beste even hier melden
 
Laatst bewerkt:
...

En dankzij Jappie 007 heb ik nu een knipperlicht.
Hij heeft bij mijn zwager in Amsterdan de lichten komen brengen.
En nu heb ik ze opgehaald zodat ze in brabant rond gaan rijden.
Jappie erg bedankt voor de set, nu kan ik nog een paar keer meer banden gaan pompen.
thanks!!
geen dank, lagen hier toch maar in een hoek, en ze passen ook op andere suzuki's zoals de GSF en GSX-F mocht daar weer es iemand pech hebben
 
zo, ik ben ook weer terug van vakantie en wil dit topic toch weer even leven inblazen. :p Meteen een vraag dan maar: is er hier iemand met de kleine infills die op de plaats komen van de 'spoiler' tussen de buddy seat cover en het kontje? En die deze misschien eventjes kan missen?
(https://www.google.nl/search?q=sv650+seat+cover&biw=1279&bih=647&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwip7LDfgMzOAhXCXBoKHe6XB3sQ_AUIBigB#tbm=isch&q=sv650+seat+cover+infill&imgrc=KTF8thjhNJJ49M%3A)

Ze zijn namelijk nogal moeilijk aan te komen dus wil ik er graag een 3d model van maken zodat ik ze zelf kan 3d printen. Ergens in noord-brabant zou mooi zijn. Dan kan ik ze ophalen en een dag later weer terug geven.
 
Aaahh. Het welbekende kapjes verhaal..
Tja. Geen idee, je zou de mijne wel even mogen lenen hoor. Moet je ze wel ophalen in den haag of 2x verzendkosten er voor over hebben..

En uiteraard het 3D model hier delen of zelf een "SV kapjes handeltje" starten.. ;)
 
Aaahh. Het welbekende kapjes verhaal..
Tja. Geen idee, je zou de mijne wel even mogen lenen hoor. Moet je ze wel ophalen in den haag of 2x verzendkosten er voor over hebben..

En uiteraard het 3D model hier delen of zelf een "SV kapjes handeltje" starten.. ;)

Jep, daarom wil ik er nu ook werk van maken. Ik denk dat iedereen daar profijt van gaat hebben. Ik heb een kennis in Arnhem die net een nieuwe 3d scanner heeft en het wel wil proberen te scannen voor mij zodat ik het daarna zelf kan printen. Al blijken reflecterende oppervlakken lastiger, maar anders maak ik er gewoon zelf een model van. Is alleen iets meer werk. :p

Bedankt in ieder geval voor het aanbod. ;) Waarschijnlijk ben ik binnenkort zelfs nog wel in Den Haag, maar ik zal eerst eens kijken of er iemand dichter in de buurt woont die ze voor een dagje kan missen.

(En al mijn modellen deel ik altijd op thingiverse. Mijn knipperlicht adapter voor de sv650 en andere motor onderdelen staan daar ook al op. Heb laatst nog voor een kennis afdekkapjes geprint voor de plek waar zijn spiegels zaten. :) )
 
Laatst bewerkt:
Prima :)
Vergeet niet de metalen beugel ook na te maken/scannen waar de kapjes op zitten.
Zonder die beugel kunnen ze niet gemonteerd worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan