Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Na drie en halve maand was het gisteren dan eindelijk zo ver, hij is klaar. Gelijk even goed door de mangel gehaald, 500 km gereden. Even lekker wezen sturen met een maatje. :]
28840119730_1e276da844_b.jpg
 
whoop whoop,

Een mille gekocht vorige week. Gelijk even de tank gepolijst en alles netjes in de limeprime en daarna in de was gezet.

Rijd heerlijk moet ik zeggen. Hiervoor een MV F4 gehad, wel veel meer topvermogen maar een Vtwin rijd toch wat lekkerder op de straat.

plaatjes

2016-08-18%2020.58.32%20Medium.jpg


2016-08-18%2020.58.42%20Medium.jpg


2016-08-18%2020.59.03%20Medium.jpg
 
Hallo mannen. Ik ben al even niet meer aanwezig geweest op het forum maar wil even vragen om jullie hulp. Na een vervelend motor ongeluk is mijn motor total loss. Nu valt de taxatie laag uit en probeer ik een aantal motoren te vinden die in de buurt komen om zo een goed beeld te krijgen van de waarde.

Het gaat om een 2006 factory in zwart goud, met de carbon kuipdelen en een volledig akra uitlaat systeem. De motor heeft 23.000 kilometer gelopen. Wat denken jullie dat deze waard zou moeten zijn? Het lastige vind ik dat er niet 1 zwart/goud te koop staat, terwijl ik denk dat juist die kleurstelling (vraag/aanbod) de prijs wat opdrijft. Ik hoor graag jullie mening.

Dit was mijn motor (volgens mij is hij ondertussen uit de OP gehaald, maar gezien hij total loss is, hoeft hij ook niet meer terug)
full
 
Verkoopprijs en dagwaarde liggen altijd ruim uit elkaar, dus zal altijd tegenvallen.kunt deze prijzen niet met elkaar vergelijken.
 
Dat is apart ja, ik heb meerdere vakanties in Duitsland op E10 gereden. Ik ben benieuwd wat er in de Milles precies zit wat niet tegen e10 kan.
 
Een hoop kunststof kan niet zo goed tegen E10, toch? Ik heb in het buitenland ook genoeg op E10 gereden (soms kan het niet anders), maar ik gooide daarna als het even kon wel gelijk weer super98 erin.... Ik heb ook nooit gezeik met m'n tank oid.. (klopklop). In NL zoveel mogelijk 98 bij de BP.....
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen. Ik ben al even niet meer aanwezig geweest op het forum maar wil even vragen om jullie hulp. Na een vervelend motor ongeluk is mijn motor total loss. Nu valt de taxatie laag uit en probeer ik een aantal motoren te vinden die in de buurt komen om zo een goed beeld te krijgen van de waarde.

Het gaat om een 2006 factory in zwart goud, met de carbon kuipdelen en een volledig akra uitlaat systeem. De motor heeft 23.000 kilometer gelopen. Wat denken jullie dat deze waard zou moeten zijn? Het lastige vind ik dat er niet 1 zwart/goud te koop staat, terwijl ik denk dat juist die kleurstelling (vraag/aanbod) de prijs wat opdrijft. Ik hoor graag jullie mening.

Dit was mijn motor (volgens mij is hij ondertussen uit de OP gehaald, maar gezien hij total loss is, hoeft hij ook niet meer terug)
[afbeelding]

Gevoelsmatig zou ik zeggen dagwaarde tussen de € 5500,- en € 7500,-
 
Arie68:
In NL zoveel mogelijk 98 bij de BP.....

:Y

Net even de koppelingsvloeistof, banjobout en ontluchtingsnippel van de koppeling vervangen. Vloestof was pikzwart geworden en kreeg em niet (of heul moeilijk) meer in z'n vrij. Morgen maar even testen of het heeft geholpen.
 

Ik heb de RSV een paar plaatjes boven jouw post gekocht voor €6500,-
Net een volledige grote beurt gehad, en ook 23500 km gelopen.

Dat is echter een verkoopprijs. de dagwaarde is meestal 10 tot 20% lager dus zal tussen de 5 en 6000 euro liggen.
 
:Y

Net even de koppelingsvloeistof, banjobout en ontluchtingsnippel van de koppeling vervangen. Vloestof was pikzwart geworden en kreeg em niet (of heul moeilijk) meer in z'n vrij. Morgen maar even testen of het heeft geholpen.

Waarschijnlijk is de vloeistof binnen een week weer zwart. Althans, dat was bij mij wel zo. Had de hele boel gereinigd, nieuwe seal op de koppelingcilinder. Vloeistof was helder maar na een week rijden was de boel weer, bijna oud vertrouwd, zwart geworden :P
 
Ik heb de RSV een paar plaatjes boven jouw post gekocht voor €6500,-
Net een volledige grote beurt gehad, en ook 23500 km gelopen.

Dat is echter een verkoopprijs. de dagwaarde is meestal 10 tot 20% lager dus zal tussen de 5 en 6000 euro liggen.

Mooie fiets! Ik heb altijd enorm genoten van de RSV, erg jammer dat ik hem nu kwijt ben. In ieder geval veel veilige kilometers gewenst. Je gaat er een hoop lol van hebben.
 
Aangezien de kuipen van mijn rsv 1000r 2007 er toch af liggen voor een checkup, ben ik van plan om de zogenaamde bruine connectors van het laadsysteem te elimeneren. In eerste instantie vind ik echter maar 1 zo'n stekker en dat is die net onder de gelijkrichter. Die ziet er nog goed uit maar ga ik uit voorzorg toch verwijderen. Nu vroeg ik me af of er nu wel of niet nog een tweede bruine connector aanwezig is bij dit bouwjaar. Soms praten ze over 1, soms over 2 stuks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan