reparatieset dieselen burgman 650

richard1967

Rookie
14 jul 2016
7
0
leiden
ik ben op zoek naar een reparatieset om het dieselen van mijn burgman op te lossen,
wie weet waar ik die kan bestellen?

zijn deze op ebay te vinden en zoja heeft iemand een link

groeten
richard
 
BP RON98 tanken en de tank tot op z'n reserve leeg rijden. Nog een keer volgooien en dan pas naar huis rijden.

motortje is dan weer lekker schoon gereden, en zal voorlopig niet meer na-dieselen.
 
Laatst bewerkt:
ik ben op zoek naar een reparatieset om het dieselen van mijn burgman op te lossen,
wie weet waar ik die kan bestellen?

zijn deze op ebay te vinden en zoja heeft iemand een link

groeten
richard

Gewoon een nieuw tandwiel bij een motorzaak/dealer bestellen, de nieuwe zijn al gemodificeerd. Wel kijken of de vertanding waar hij in valt niet ingeslagen is. Anders mag je de carters splitsen om die te vervangen...
 
Dank voor de uitleg, ik heb het begrepen. Ik dacht dat 't om het na-dieselen ging wat wel eens voorkomt bij (auto)motoren die veel korte stukjes rijden. Maar het is dus een mechanisch akkefietje dat vaker voorkomt bij de Burgman 650.


Leerzaam zo'n forum.
 
Als hij al zo ver rammelt (dieselt) dan helpt die adapter ook niet meer die via de dealer te krijgen is.
Dan moet je die van ebay hebben, die is veel langer en pakt de gehele breedte.
Ik denk dat jouw primaire pouly ook al problemen heeft, omdat je in een ander topick al aangaf dat je af en toe een F1 melding hebt.
Dan is het voorste lager ook stuk en gaat de adapter niet eens erop, omdat de pouly doorhangt.
Volgens mij had je me er ook al over gemaild?
Ik kan dat zo zien of dit het geval is als ik de adapter plaats.

Arno
 
Terug
Bovenaan Onderaan