VFR 750 RC36II (1996) Ombouwproject! #Jongenmethettuinhuisje

Nog een foto:
full
 
Ik heb afgelopen week nog wat foto's gemaakt en een aantal dingen bevestigd op de motor. Ben ik het vergeten hier te melden :] Ik heb een hele handige kennis en heb aan hem gevraagd of van deze kroonplaat een superbike kroonplaat van te maken is. Uit mijn motorcross ervaring weet ik dat de stuurbevestigingen los te halen zijn. Er moet in het kroonplaat alleen 2 gaten geboord worden en dan zijn de stuurbevestigingen af. Dan heb je al een superbike kroonplaat. Hierbij de kroonplaat en de 2 stuurbevestigingen. soortgelijke wil ik gaan plaatsen *O*

Want ik had gekeken maar superbike kroonplaten zijn DUUUUUR. Niet normaal1 :Z

full
 
Ik heb de hugger ook gemonteerd. Hierbij was wel een speciale beugel voor nodig die op maar gemaakt moest worden maar deze zat gelukkig al op de andere motor en kan ik 1 op 1 overnemen. Moet alleen nog een bevestigingspunt maken op het achterbrug. Gaatje boren, en een draadeind tappen. :}
full
 
Laatst bewerkt:
En ik wilde een aluminium kleurig achtertandwiel samen met een gouden ketting. Gelukkig heb ik in mijn zoektochten van VFR's deze bewaard en komt nu goed van pas. Deze is echter geklonken en zou ik dan los moeten slijpen. Het achterbrug moet er ook nog uit, als ik dit gedaan heb monteer ik meteen deze ketting. Scheelt mij weer moeite met slijpen en klinken.
full
 
Ook heb ik ooit een nieuwe luchtfilter bij een VFR gekregen en heb deze nu gemonteerd. Want als je alleen de vieze hebt lijkt hij nog best wel schoon. Tot dat je er een nieuwe naast houdt.
full
 
ik MAG nog niet eens op deze motor rijden dus het heeft geen haast. Hoe zonde is het dan als de benzine oud wordt. Dat betekent: AFTAPPEN en gratis tankbeurt voor moeder haar auto *O* De tank zat nog vol zelfs! HAHA :]
full
 
Voor mijn 20e verjaardag hebben vrienden van mij een cadeaubon voor Motorkledingcenter gegeven. Dat kwam goed van pas tijdens het shoppen! Ik wilde zo casual mogelijk op de motor. Dus dit zijn mijn aankopen:

- Alpinestar motorschoenen
- Rev'it Motorjeans
- Rev'it Motorjas (dit is echt de mooiste jas die ik ooit heb gezien) :Y
full
 
En deze jas is net binnen gekomen. Op de helm heb ik even gewacht omdat ik deze wil testen voordat ik hem koop. Schijnt heel veel verschil in te zitten.
full
 
Lekker bezig !
Vergeet de handschoenen niet op je boodschappenlijstje ;)

Moet ook weer wat sleutelen aan de vfr, kheb je een wap gestuurd, hoor het wel !
 
Lkkr bezig hoor, wat zijn je andere plannen betreft achterkant kleuren? Etc.

Ik wil de kleur rood houden.
Moet even kijken hoe ik het zadel er op kan krijgen maar wil er met polyester een kap omheen maken. Dat wordt mijn eerste keer plaatwerk maken dus zal nog wel een klus zijn.

Kleur wordt rood :) *:)
 
Hey hoe staat het met de verbouwing hoor al ff niks meer

Tof dat er zelfs in het forum gevraagd wordt of er veranderingen zijn gedaan, Op het moment nog niet, dit heeft er mee te maken dat ik nu 40 uur stage loop bij Zonneplan als zonnepanelen verkoper :P Daarnaast heb ik RVZ Motors als bedrijfje en heb nog een bedrijfje dat in de Thee business zit. Daar willen we deze week mee los gaan dus allemaal druk druk druk.

Daarnaast gaat sleutelen op het moment lastig omdat we de vloer aan het leggen zijn in de garage. Telkens wordt alles verzet en moet er weer gelegd worden. Het wordt een erg mooi resultaat dus ik klaag zeker niet maar het kost veel tijd. Hier een foto wat we vandaag hebben gelegd. Degene op de foto is mijn pa :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan