Eindhoven: Gestolen Honda VF 750 zwarte cafe racer uit 1984

vincentjuhh

Rookie
23 sep 2015
2
0
Vannacht is m'n motor gejat. Ik had m uit elkaar gehaald om de carburateur ultrasonisch te reinigen. Ze hebben m'n gestripte motor zonder benzinetank, radiator en carburateurs meegenomen. Ik wil m heel graag terug! Tis geen dure motor, maar voor mij is deze motor uit '84 heel veel waard!

Tis een Honda VF 750, het zadel had ik inmiddels met zwart leer overtrokken. Hij is gejat voor mijn deur nabij de kruising van de bayeuxlaan in Eindhoven
Kenteken MG-13-GJ
full
 
Gatverdamme wat een shitzooi.
Wat een stelletje asholes zijn het toch.
Hoop dat je zsm je motor terugkrijgt en dan ook nog eens in dezelfde staat.
Sterkte.
Vr Gr E
 
Waardeloos zeg, dat verwacht je toch niet. Dat is toch ook de moeite van het stelen niet waard? Stond ze op (stuur)slot?
 
Benzinetank,radiator en carburateurs op marktplaats zetten .
degene die ze alle drie wil kopen is de dief ! .


Maar serieus wat voor etterbak jat een ontmantelde motor.
Joyrijders kun je schrappen.
Sterkte ermee.
 
Heb je al geinformeerd bij de gemeente? Kan het niet zo zijn dat handhaving de half gedemonteerde motor heeft meegenomen?
 
kan misschien vandalisme zijn? Heb je al een rondje door de buurt gelopen? Misschien hebben z'm ergens achteraf weer gedumpt?
Ik kom met enige regelmaat in die buurt, ik zal mijn ogen in ieder geval open houden.
 
Soms heb je wat overijverge ambtenaren. Ik heb ook wel eens een brief van de gemeente op mijn aanhanger gehad, dat hij niet langer dan 3 dagen voor de deur mocht stilstaan, terwijl hij er nog geen dag stilstond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan