Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Die onder de KVS tank is de gene bij de gelijkrichter. Vaak zit er maar 1. Loop gewoon een lange draad van de dynamo (linker kant) helemaal door naar je gelijkrichter aan de rechterkant, daar zit dus de bruine stekker. Zie op sommige websites wel een tweede connector, maar dan zit deze zowat direct bij de dynamo.
 
Koppelingsvloeistof is weer mooi doorzichtig, alleen krijg de Mille 9 van de 10 keer niet of heel moeilijk in z'n neutraal. Meer mensen met dit probleem? Aanpassing van de hefboom van de (standaard) hendel maakt niets uit... Er zit al een Oberon cilinder op.
 
Dat lastig in z'n vrij krijgen heb ik ook, wat heel goed werkt is om 'm in z'n vrij te trappen als je nog rolt net voor je stilstaat. Dan gaat ie er heel makkelijk in.
 
Mooie fiets! Ik heb altijd enorm genoten van de RSV, erg jammer dat ik hem nu kwijt ben. In ieder geval veel veilige kilometers gewenst. Je gaat er een hoop lol van hebben.

Heb ik jouw oude motor gekocht dan?

En een hoop lol, daar ben ik van overtuigd 8-)
Wel het rijbewijs behouden :X
 
Heren maatje van me heeft een mille R 2003 gekocht, hier wil hij omgekeerd schakelen op hebben.
Een remschakelset is moeilijk te vinden voor een Mille uit 2003! Passen ook bijvoorbeeld van RSV 04-09 ook de remschakelsetje of is de hoh aan het frame anders?
Opties en links naar websites mogen gegeven worden:)
 
Koppelingsvloeistof is weer mooi doorzichtig, alleen krijg de Mille 9 van de 10 keer niet of heel moeilijk in z'n neutraal. Meer mensen met dit probleem? Aanpassing van de hefboom van de (standaard) hendel maakt niets uit... Er zit al een Oberon cilinder op.

ik heb ooit van iemand hier de tip gekregen om een ander olie sproeiertje aan de zijkant van het blok te monteren. (zit naast het schakelpedaal. Sinds ik dat heb gedaan werkt het perfect!
Mijn koppelings vloeistof is eigenlijk altijd zwart. als ik het laat vervangen is het 2 dagen later weer zwart.
kwam door afgeven van rubberen slangetje heeft een monteur mij weten te vertellen.
 
Zelfde als de sproeiers in je carburateur van je oude brommertje. Een Bing 40 sproeier erin werkt goed. Onder je oliefilter. Haal heeeel voorzichtig de oude sproeier eruit met een goed passen schroevendraaier en vervolgens een tandenstoker eruit frutten.
 
Die onder de KVS tank is de gene bij de gelijkrichter. Vaak zit er maar 1. Loop gewoon een lange draad van de dynamo (linker kant) helemaal door naar je gelijkrichter aan de rechterkant, daar zit dus de bruine stekker. Zie op sommige websites wel een tweede connector, maar dan zit deze zowat direct bij de dynamo.


Ik heb er inderdaad maar eentje gevonden en intussen vervangen.
 
Ze worden verkocht voor 15 euro. 1 van Bing kost je hooguit 2 euro. Maar ik geloof dat jij een 2004 rsv hebt? Daar zit al de juiste oliesproeier in geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Ben voor een vriend van mij op zoek naar een 2-2 full uitlaatsysteem voor een mille '01-'03 of oertuono. De voorkeur gaat uit naar een Akra systeem of Arrow high mount. Heb je of weet je iets te liggen, laat het me dan even weten. Alvast bedankt!
 
Staat in de werste post hoe je gearindicator moet aansluiten. Als je daarvan dus de 12v en ground pakt heb je alles toch?
 
Yes,setje akra's SP gescoord.
Paar daagjes wachten op de mailman. *O*
 
Laatst bewerkt:
Nu alleen nog paar mooie beugels zien te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan