wie is mielko

Standaard-tabelletje googelen met schroefdraad diameters en bijbehorende aanhaalmomenten?

Dat kan zeker. In dit geval span je er meteen een lager mee op. Ik heb er laatst ook één vervangen en die vastgezet zoals het volgens de handleiding moet. Ik moet zeggen dat dat serieus vast moest.

Mielko heeft volgens mij gewoon een asstomp met (ik denk) een 28mm moer. Flink vast moet voldoende zijn.
 
Ondertussen ook de orbi sound uitlaat vervangen door iets beschaafders.Want ff blaffen over de boulevard was tof,maar een lange rit met 2 paar oordoppen in was best vermoeiend.

Ik had nog iets op zolder liggen,wat ik ooit voor mn oldtimer auto'tje had gekocht.Maar hier op doet hij het ook prime.
De hele fiets loopt er ook een stuk beter van.
Hij lijkt kolossaal maar dat valt in het echt echt mee .
360.jpg


Hij is redelijk stil met rustig bollen.de back fires komen er mooi hard doorheen

Ook de spiraal veren onder het zadel vervangen door wasknijper veren,iets zachter,maar nog niet genoeg.Dat word zelf weer iets maken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Haha prachtig weer een schraubergott er bij top! Gefeliciteerd.
 
Bedankt mensen!!!
Ik was echt enorm verbaast dat ik uitgeroepen ben.Voor mijn gevoel stond de jury heel lang te kijken bij "eigenbouw" projecten waar een kleine hypotheek voor nodig was.
En moesten maar een beetje lachen om mijn gehobby. "Je hebt een rvs luchtfilter uit de oud ijzer bak gehaald en daar een benzine tank van gemaakt???" .HAHAHA
Dus ik dacht,dat word helemaal niks.

Krijg ik gewoon de 1e prijs en een tof T-shirt "monster schrauber"
Gaaf!
 
Deze meneer was 3e
ej7vs82.jpg

Die was wel pissed dat hij niet had gewonnen,ik kreeg niet eens de kans om hem te feliciteren .Hij rende bijna van het poduium weg .

Dit mooie fietsje was 2e prijs.Met een echte honda gek als eigenaar (goeie vent dus :+ )
7ihi0UH.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan