Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Dit is je reinste flauwekul! Met zulk soort acties benadeel je alleen maar een andere klant. B|

hmmmmmm, misschien is dit wel wat er gebeurd is, een myserieze 3e persoon die het gedaan heeft en zitten ze daar in een vizie heuze cir kul mat boze klanten en beschadigingen :Y
 
Dit is je reinste flauwekul! Met zulk soort acties benadeel je alleen maar een andere klant. B|
Dan maakt die andere klant toch ook gewoon weer een deuk in een andere motor? Dat sta je weer quitte.
Tog?
;)
 
Zonde van de motor en jammer dat de verantwoordelijkheid zo gemakkelijk wordt afgewimpeld. Verder zoeken naar een zaak die wel eerlijk te werk gaat... :Y
 
Oké, dat mag. Hoe stel jij je een oplossing voor dan?

Paar plekjes polijsten, misschien spotrepair voor het frame, zoiets? Met een paar honderd euro valt er waarschijnlijk een hoop te bereiken. Dan heeft de monteur er niks op verdiend, maar dan was dit topic er ook niet geweest en z'n integriteit niet in twijfel getrokken.

In plaats daarvan geeft hij de reactie die TS hier gepost heeft. Tsja, wie de bal kaatst...
 
Ik zou de rekening nooit betaald hebben, als ik zeker wist dat de schade er bij het brengen niet op zat. Ik was echt niet naar huis gereden, om dan pas te reclameren. Dat doe je meteen en dat "vecht" je meteen uit...
 
Rena motor, dit mag dus niet: Alle Prijen zijn exc. BTW.
Voor particulieren moet de prijs inclusief btw.

Het is de ondernemer verboden aan anderen dan ondernemers en publiekrechtelijke lichamen goederen en diensten aan te bieden tegen prijzen met zodanige aanduidingen dat de omzetbelasting niet in de prijzen zou zijn begrepen.
 
Rena motor, dit mag dus niet: Alle Prijen zijn exc. BTW.
Voor particulieren moet de prijs inclusief btw.

Het is de ondernemer verboden aan anderen dan ondernemers en publiekrechtelijke lichamen goederen en diensten aan te bieden tegen prijzen met zodanige aanduidingen dat de omzetbelasting niet in de prijzen zou zijn begrepen.

Jij speurneus! Relevantie?
 
Rena Motoren; eenmanszaakje denk ik,voor slechts 33 euro per uur pakt hij alles aan.
Alle merken,evt ook je koekblik.
Klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn.
En dan moet hij ook nog eens alle how to... manuals in huis hebben.
Niet dus..., dus probeert hij maar wat om de boel los te sleutelen.
Gewoon een prutser..

Knap om die conclusie te trekken aan de hand van een uurtarief, dat ook nog eens ex-btw is.
 
Rena Motoren; eenmanszaakje denk ik,voor slechts 33 euro per uur pakt hij alles aan.
Alle merken,evt ook je koekblik.
Klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn.
En dan moet hij ook nog eens alle how to... manuals in huis hebben.
Niet dus..., dus probeert hij maar wat om de boel los te sleutelen.
Gewoon een prutser..


Jij kent hem persoonlijk?
 
Met elke telefoon kun je anno 2016 prima foto's maken. Er kunnen vele honderden foto's in hoge resolutie op een SD kaartje van een paar tientjes.

Wat leren we uit dit topic?

Zorg voor bewijsmateriaal.
 
Met elke telefoon kun je anno 2016 prima foto's maken. Er kunnen vele honderden foto's in hoge resolutie op een SD kaartje van een paar tientjes.

Wat leren we uit dit topic?

Zorg voor bewijsmateriaal.

Alsof je voor ieder tripje naar de dealer de hele motor gaat fotograferen. En dan nog, wat heb je er aan.

Ik zou de rekening nooit betaald hebben, als ik zeker wist dat de schade er bij het brengen niet op zat. Ik was echt niet naar huis gereden, om dan pas te reclameren. Dat doe je meteen en dat "vecht" je meteen uit...

Jouw kennende geloof ik dat meteen, maar ik denk dat ik ook niet zo goed geweten zou hebben wat ik ermee aan moest en waarschijnlijk gewoon betaald zou hebben en een topic geopend.

Broertje had laatst ook zoiets. Schade laten repareren bij een schadehersteller die aan de andere kant van het koekblik meer schade veroorzaakte (op het parkeerterrein). Hij bleef in eerste instantie ontkennen. Van de verzekering moest hij aangifte gaan doen, maar de dreiging daarvan op facebook was voldoende om de boel netjes opgelost te krijgen.

Wellicht voor TS ook een idee? Even aangifte gaan doen of er op zijn minst mee dreigen?
 
Alsof je voor ieder tripje naar de dealer de hele motor gaat fotograferen. En dan nog, wat heb je er aan.Jouw kennende geloof ik dat meteen, maar ik denk dat ik ook niet zo goed geweten zou hebben wat ik ermee aan moest en waarschijnlijk gewoon betaald zou hebben en een topic geopend.

Broertje had laatst ook zoiets. Schade laten repareren bij een schadehersteller die aan de andere kant van het koekblik meer schade veroorzaakte (op het parkeerterrein). Hij bleef in eerste instantie ontkennen. Van de verzekering moest hij aangifte gaan doen, maar de dreiging daarvan op facebook was voldoende om de boel netjes opgelost te krijgen.

Wellicht voor TS ook een idee? Even aangifte gaan doen of er op zijn minst mee dreigen?

Aangifte van wat? Welk strafbaar feit is er gepleegd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan