Suzuki GSR 750 deel 1

Na vorige week mijn gehele rijbewijs gehaald te hebben, vandaag een test rit gemaakt op de GSR 750. Keuze was gelijk gemaakt.

Vrijdag mag ik mijn GSR 750 Extreme uit 2016 ophalen *O*
2ou5dhzdqtevm.jpg
 
Gefeliciteerd, goede keuze! :D Street pakket is ook zeker de moeite, je moet voor de gein ook eens de db-killer uit die uitlaat halen })
 
Heb je zelfde uitlaat ook?. Zat nog geen accu op dus konden hem ook niet horen, monteurs waren ook benieuwd hoe die klinkt haha!!

Ik heb drie weken geleden de GSR750Z gekocht ook met Street Xtreme pakket. Vond de uitlaat met killer redelijk OK, maar miste de zware brom. Bij verwijderen van de killer is dat in ieder geval geen probleem meer, en hij ploft ook lekker bij gas loslaten etc :D
 
Haha gelukkig.. kan niet wachten. Worden 2 lange dagen :P
Ben in iedergeval blij dat het nog voor het weekend is, heb vrij weekend dus kan lekker 3 dagen touren.
 
Is dat protectie folie wat of is het rommel?.
Ik zag op de site van Suzuki dat je kuipdelen en tank, folie voor kunt krijgen. Iemand ervaring mee?
 
Hallo gsr rijders,

Ik ben aan het rond kijken voor deze mooie fiets en vroeg me af of dit model nog dingetjes heeft om extra op te letten bij een proefritje?

Alvast bedankt voor de info. ..
 
Bij deze neem ik afscheid van dit topic, omdat ik al afscheid heb genomen van mijn gsr.
Hopelijk houden jullie het een beetje "levend".

:t




:W
 
Vorige week mijn eerste motor gekocht, een GSR 750 Freegun in de gold editie. Tweedehands maar met weinig kilometers dus bijna nieuw :) Heb er al even mee gereden met de oude nummerplaat maar het is nu even wachten tot mijn eigen plaat er is. Frustratie! :)

Bij terugschakelen in lage snelheid had ik wel soms de indruk dat de motor het wat lastig had. Lijkt wel alsof hij wat tegenwerkt. Misschien schakel ik te laat terug ofzo?

Ik kijk er alvast naar uit om er weer op te springen!
 
Ik ga deze groep verlaten vanwege de aanschaf van een gsx-s1000. Veel plezier en veilige kilometeres met jullie gsr750. Ik heb er in ieder geval twee jaar met veel plezier op gereden!

Groet ron
 
Ik ga deze groep verlaten vanwege de aanschaf van een gsx-s1000. Veel plezier en veilige kilometeres met jullie gsr750. Ik heb er in ieder geval twee jaar met veel plezier op gereden!

Groet ron

Dan zal ik bij deze jou stokje gaan overnemen hier.
Zo ver ik heb begrepen, (en met 100% zekerheid), staat jou vol gehangen GSR
aankomende zaterdag mij mij in de schuur *O*

En sterker nog, als je een beetje op let, kan je hem nog wel eens tegen gaan komen in jou buurt.. :+

It's a small world
 
Laatst bewerkt:
Ok leuk!!

Je hebt m dan bij motostore gekocht! Woon je in de buurt van Capelle?

Zit splinternieuwe achterband om...350 km mee gereden.

Mankeert echt helemaal niks aan..was leuke motor om mee te rijden.

Veel veilige kilometers toegewenst!

Gr Ron
 
Sorry Oma,

En zo staat mijn GSRrtje al haast 3 weken in de schuur te wachten op een ritje met
zijn nieuwe baasje.
Tijdens het ophalen zelf, was ik alleen een zeehondje 2.0.
En daarna zat het weer weer niet echt mee..

Waar blijft het moooooooie weer?????
 
Ik ben sinds kort ook trotse bezitter van een gsr 750 uit 2012. Nu ben ik opzoek naar een werkplaatshandboek, maar die heb ik nog niet kunnen vinden op het web. Wie kan mij hier bij helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan