Gsxr 600 k3 maakt geen toeren meer :(

NicolasRonsse

Rookie
28 aug 2016
6
0
Wie kan mij helpen ?

Ik heb een suzuki gsxr 600 k3 circuit motor staan die geen toeren meer wilt maken. Toen ik deze kocht was hij perfect maar nu na een paar circuit dagen te rijden wilt deze nietmeer optrekken. Als de motor warm gedraaid is kan ik lichtjes aan de gas draaien en maakt hij mooie toeren , maar als ik direct de gas volledig opendraai dan blokkeert hij precies en stuttert hij. Als ik de gas blijf open houden komt hij er na 3 -4 seconden toch Door. Bij het rijden trekt hij tot de 4000 toeren mooi op maar derna stuttert hij en trekt helemaal nietmeer op. Ook haalt hij maar een 125 per uur nietmeer. Ik heb al de bougie's vevernieuwt , verse olie en olifilter + luchtfilter vernieuwd en injectie reiniger ingedaan maar dit helpt helaas allemaal niet.

Iemand die dit ook al heeft meegemaakt ? Aangezien ik 3 september op mettet moet is het redelijk dringend.

Alvast bedankt!
 
zitten je injectoren er goed op, zuigen de inlaat rubbers geen valse lucht aan.
Heb je echt niets gedaan na laatste keer rijden dat de motor het nog goed deed? (luchtfilter los gehad ofzo)

foutcodes kan je idd met een paperclip uitlezen, door stekker achterin (origineel onder zadel) door te verbinden maar dat zal vast duidelijk in die link staan..

komt de motor wel op toeren als de motor gewoon in zijn vrij staat en gas geeft? dus zonder belasting of doet de motor het altijd.
 
Laatst bewerkt:
De motor doet het altijd. Neen ik heb echt niks veranderd , het was plots tijdens mijn laatste circuit dag dat de moto zo begon te doen. Ik ga zodadelijk even kijken of hij een foutcode aangeeft. Ik hou jullie op de hoogte
 
kan zijn det de interne benzine pomp filter vervuild is, tank legen en de benzinepomp er uit halen om te kijken of het filter vuil is wellicht, blijkt wel vaker voor te komen omdat er maar een filter in het system zit voor de pomp in de tank.
 
Heb je explosafe materiaal in je tank zitten? Dit schijnt na verloop van tijd soms problemen te gaan geven.

Neem ook eens contact op met de oude eigenaar. Misschien een oud probleem wat is terug gekeerd?

zomaar wat ideetjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan