Hardtailen van een suzuki savage

mth1994

Rookie
15 apr 2014
3
0
Hallo,

Mijn naam is michael ik ben sinds kort lid van het motorforum. Ik heb een suzuki savage gekocht naast mijn suzuki gsf 600 bandit streetfighter. Ik ben geintresseerd in een hardtail suzuki savage en vandaar deze post. Hoe meer tips hoe beter. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik de hoeken ga bepalen van de buizen omdat ik zelf geen buizen buig apparaat heb wil ik dit laten doen door een bedrijf. Wel heb ik het idee om een frame jig te gaan maken om de afstand van de achteras te bepalen.

Met vriendelijke groet,

Michael
 
Laatst bewerkt:
zo eenvoudig mogelijk houden zonder teveel frutsels vind ik persoonlijk het mooist.

less is more O-)

bikepics-1708495-full.jpg
 
Van pvc buizen maken is wel een goed plan. Ja blade4fun dat is een beetje het idee en dan wou ik hem lichtblauw met roestkleur die je erdoorheen ziet. Ik heb zelf een tig lasapparaat/electrode. De as platen moet ik nog even uitzoeken hoe en wat omdat ik nog geen hoeken heb. Mijn plan is om deze week een frame jig te gaan maken en opzoek naar een gs550 tandwielen setje voor een leuk prijsje. Ook ben ik nog zoekende naar een peanut tank. Jerryt waar heeft u de werkplaats?
 
Terug
Bovenaan Onderaan