Klepspeling laten checken + carbs, tikt nu bij warm blok

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Zoals sommigen van jullie misschien weten, heb ik laatst mijn Cat weggebracht voor klepspeling te checken + carbs te synchroniseren: Rena Motoren te Dordrecht beschadigt motor

Er hoefde niets gesteld te worden werd mij gezegd, alles stond binnen de toleranties. Maar nu lijkt het blok meer te tikken/ratelen als het blok warm is. Kan ook tussen mijn oren zitten, maar omdat er helaas schade is veroorzaakt aan mijn motor bij het onderhoud, dus ga nu ook aan de technische kant een beetje twijfelen. Heb het even opgenomen. Vinden jullie dit als een gezond blok klinken? Of ben ik gewoon echt een zeikerd ;) Dit is nu de derde Cat waarmee ik ervaring heb, maar ik meen dit nooit gehoord te hebben. Zelfs mijn FZR600R met 114.000km (zelfde blok) klinkt beter eigenlijk.

Vocaroo | Voice message

Thanks!
 
Klinkt wel oké voor een diesel.

Ik heb echt geen ervaring met deze blokken maar hij klinkt mij niet zo tof. Al moet ik wel zeggen mijn africa twin met 80k op de klok klinkt ook beter dan m'n fazer met 15k
 
Woensdag second opinion door MasterTommy..

Snap dat het nu zo lijkt ja. Maar rijd al 13 jaar motor en nooit wat gehad. Alles komt nu tegelijk.

Maare, bijstand? Volgens mij kost het mij nu juist knaken en niet degene die aan het prutsen geweest is :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan