Akrapovic stickers verwijderd

martenzx6r

Die hard MF'er
15 mrt 2010
338
0
Goedemiddag,

Vraag: ik heb de stickers van mijn Akra's verwijderd (ze waren niet mooi meer) nu heb ik kleinere stickers gekocht en hou ik dus een redelijk groot voormalig bestickerd gedeelte over.

Dit heeft een andere kleur omdat het natuurlijk altijd bedekt is geweest, wat moet ik doen om het overige carbon weer netjes te krijgen?

Gewoon poetsen poetsen poetsen of is hier wat anders moois voor te krijgen?


Ik hoor het graag!


Groet, Marten
 
Goedemiddag,

Vraag: ik heb de stickers van mijn Akra's verwijderd (ze waren niet mooi meer) nu heb ik kleinere stickers gekocht en hou ik dus een redelijk groot voormalig bestickerd gedeelte over.

Dit heeft een andere kleur omdat het natuurlijk altijd bedekt is geweest, wat moet ik doen om het overige carbon weer netjes te krijgen?

Gewoon poetsen poetsen poetsen of is hier wat anders moois voor te krijgen?


Ik hoor het graag!


Groet, Marten

Die vlekken ga je niet wegkrijgen, onder invloed van zonlicht verkleurd de epoxy in de carbon, die krijgt een bruingelige kleur. Waar de stickers hebben gezeten is de verkleuring minder. Dus grotere stickers kopen, of leren leven met de verkleuring, ook al zal de vlek langzaam maar zeker nu de sticker er af is ook gaan verkleuren.
 
@ Bolski,

de juiste stickers zijn wel leverbaar maar ik vind ze te groot. Heb nu een kleinere sticker met Yamaha logo eronder:)

@vroembert.

Dat idee had ik al.... ik zal ze in ieder geval netjes poetsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan