Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Een makkelijke, waar o waar? :)

20160807_130623_zpsjnt33wx2.jpg
 
Valt dus onder de categorie "spitten in iemands verleden". Daar doe ik niet aan (zoals ik al meermaals heb aangegeven).
 
Filmpjes waren wel tijdens de zelfde trip maar die waren niet in een regio die genoemd is naar het bekendste exportproduct van die regio, of andersom.... (en laat er in die vorige post waar naar gerefereerd werd nou net een plaats uit die regio genoemd worden)
 
Er staan 0 (NUL) aanwijzingen in de foto, dus ik doe niet mee. Zoals gezegd: ik spit niet in iemands verleden om een fotootje te raden.

Is het niet leuker dat een foto middels gerichte zoekopdrachten door iedereen geraden kan worden?
 
Gewoon lezen wat ik aan hints geef. Er is maar 1 zo'n gebied in Frankrijk met zo'n belangrijk product wat ook de naam van de streek is en in een eerdere al genoemde post staat zelfs de plaatsnaam genoemd waardoor die streek wel heel makkelijk te achterhalen is.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de hints volg, kom ik in Troyes (Champagne) uit, maar om nou naar een veld ergens in de Champagne te gaan zoeken, :N :N :N
 
Laatst bewerkt:
Gezien het product lijkt op hennep kwam ik met een kleine gok op het plaatsje Chenevieres, wat betekend letterlijk vertaald "de plaats waar hennep groeit".
 
De post die David eerder plaatste en waar het plaatsje in genoemd zou worden:

" Begonnen in Charlevilles Mézières, daarna door naar Géraudot (vlakbij Troyes), door naar de Bourgogne, Auvergne (even langs in Auzon bij het Vespa Museum), Camping Moto (in de Vercors), 2 weken met mijn vrienin in Die op de camping (zij kwam met de auto), door naar een vriendin in Italië (woont vlak bij Turijn). Daarna bij vrienden langs die bij Annecy op de camping stonden, vervolgens naar Epinac in de Bourgogne, daarna doro naar een erg leuke kleine boerencamping in Courdemagnes (Champagne) en van daaruit naar Baton Rouge voor een laatste nachtje in de Ardennen en daarna naar huis met ruim 3000 km op de teller.
Ruimte bij mijn voet heb ik nodig om mijn voet op te zetten om te kunnen remmen (voetrem rechts waarbij de rectervoet op het verhoginkje moet staan).

De scoot is trouwens uit '82 en dus 34 jaar oud. Iedere keer als ik wilde tanken moest de voorste bagagerol los om daarnaast weer een hoop te lopen dabben met lekkende 2-takt oliekannen... :) "
 
Terug
Bovenaan Onderaan