Dani Pedrosa deel II

valt mij op dat Marquez een andere airintake heeft ook zonder wings... Pedrosa gewoon nog de oude.

:Y Pedrosa reed net als de vorige wedstrijd zonder winglets omdat hij ander helemaal geen gevoel in de voorkant had....

_gp_9068.gallery_full_top_fullscreen.jpg


Maar je ziet inderdaad dat Marc een nieuw inlaat heeft (los van de winglets)

_gp_4781_e.gallery_full_top_fullscreen.jpg


Verklaring van GPone is dat de nieuwe standaard misschien al meer downforce geeft... MotoGP, Marc Marquez new fairing and air-vent
 
Laatst bewerkt:
Weer is bandenkeuze allesbepalend: dapper gereden en fantastisch gedaan! Zo houdt Dani toch weer z'n "ieder jaar een keer winnen" streak in ere!
 
Yes, zo blij dat hij de 8ste winnaar mag zijn dit jaar. Zo moeilijke tijd gehad met de michelins.

*O*
 
Leuk dat ie weer eens overtuigend wint.
had liever Rossi zien winnen maar allez.. ;-)
 
Laatst bewerkt:
Hij rolde ze allemaal op van achteruit en niemand die een antwoord had ,Of stiekem shit in hun helm roepen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Arme Dani, heeft hij eindelijk een race gewonnen sinds Maleisie vorig jaar, zit hij gewoon weer tussen een ruziënde Rossi en Lorenzo waar weer alle aandacht naar toe gaat _O-

Wel heel goed om te zien dat hij nog steeds tussen de "aliens" thuishoort, met overmacht tijdens een droge race iedereen verslaan zijn er echt maar heel weinig gegeven :}
 
vond de overwinning van CAL toch mooier pedrosa moet zich toch wel een beetje schamen in dit team eindelijk podium.

Dani weegt ongeveer de helft van Iwema. Dat in combinatie met de Honda en Michelin verdoezeld zijn talent. Ik heb hem nog altijd hoog zitten.
Misschien net als Iwema maar 20 kg lood aan zijn pak hangen?? :')
 
vond de overwinning van CAL toch mooier pedrosa moet zich toch wel een beetje schamen in dit team eindelijk podium.

Ik geloof dat hij zich nergens voor hoeft te schamen. Hij kan de Michelins niet goed op temperatuur krijgen, mede door zijn geringe gewicht. Dat hebben ze nog steeds niet goed onder controle....

Dit was inderdaad zijn 1e overwinning dit jaar, maar niet zijn eerste podium. Deze wedstrijd was met een weer 'vernieuwde' voorband en door de hoge baan temperatuur had Pedrosa eindelijk geen last van een koude voorband.

Ik hoop dat het in Arágon ook weer lekker warm is :W
 
Hulde voor Dani, hij blijft ons verbazen. Zijn inhaalmanoeuvres op de andere aliens waren textbook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan