mijn motor slaat vast tijdens starten

micha82

Rookie
4 sep 2016
10
0
venlo
Hallo allemaal
Weet iemand hoe ik mijn vastgeslagen motor los kan krijgen
Hij is namelijk vastgeslagen tijdens starten
Heeft die een paar keer gedaan maar ging iedere keer weer los maar nu niet meer
Heeft iemand een idee
 
Blijkbaar is het deze keer goed vast geslagen. Snap ff niet waarom je niet bij de eerste keer maatregelingen heb genomen waarom de motor vast slaat? Misschien de startmotor verwijderen om te kijken of het nou aan de startmotor zelf ligt of het inwendige van het blok?
 
Dat was allemaal op de zelfde dag gebeurt toen ik nog naar huis moest rijden

Ik krijg hem niet voor of achteruit in de versnelling muur vast
Startmotor is het ook niet die doet het gewoon
 
Laatst bewerkt:
zo zeg, wat een uitgebreide technische details :Y ik denk dat de inlaatnokkenas van de spoelpoort verbogen is, waardoor je uitlaatmembraan zo je inlaatkanaal ingezogen is..... iets anders kan ik zo niet bedenken :? of het moet de vlotterbak van je injector zijn die vol staat :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je zeker weet dat de nokkenas is versprongen en hij daardoor vast is gelopen zullen in het gunstigst geval alleen de kleppen krom zijn. Wat is er aan de hand dat de nokkenas kon verspringen?
Laat er iemand naar kijken die er verstand van heeft. Als je dit niet zelf kan maken is het waarschijnlijk niet meer rendabel.
 
''Dat de nokkenas er 3mm langs ligt is dus verschoven

Hij is niet versrongen van tijd af
Maar die stang is 4mm naar links geschoven

Nu wil ik eigenlijk de nokasketting er af halen Hoe kan ik dat het beste doen''


Dit alles lezende is dit misschien het beste om er op te smeren zodat je fiets dadelijk weer lekker loopt :

full
 
Nee, dat is "vet" spul.
Te koop? Misschien is er wel een moderator die dit "spul",
in voorkomende gevallen, gratis wil verstrekken.
Als een mod dit kan leveren heeft ie mijn Coreldraw creatie gekopieerd.
Kan het spul leveren in tubes van 10 milliliter tot 50 liter. afhankelijk van de gebruikte printer uiteraard. Ook in andere kleuropdruk/lettertype verkrijgbaar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan