Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 10

_O- Je weet dat in Engeland de auto's het stuur rechts hebben (dus aan de andere kant)

Als je een engelse motor hebt zou je dus het stuur ook aan de andere kant moeten hebben ;)

De meeste hebben daarna wel door dat dat niet kan.
-------------
2e wat ik er vaker ingooi.
Als het over betaald parkeren gaat.

Ik: Oh nooit last van, of het nu hartje Amsterdam is, of hartje Rotterdam ik parkeer altijd gratis.
Andere: Heb je abbonement of betaald de baas ofzo:?
Ik: Nee motor.
Andere: Ja maar, dan moet je toch ook betalen?
Ik: Waar moet ik het kaartje dan laten, achter de voorruit wordt wat lastig he.

Met alle mogelijkheden van tegenwoordig zoals parkmobile etc is dat natuurlijk een beetje een kul reden...

Maarja, voor alsnog is het waar.
 
Zonder tig topics door te spitten.
Welke antwoorden worden er zoal gegeven op de opmerking van koekblikkers: Ik rij geen motor want dan rij ik mezelf dood.

- Ben je depressief?
- Ben je bang?

Er zijn vast originelere antwoorden.

Rijd je in de auto ook altijd volgas?
Heb je moeite om je te beheersen?
Waarom zou je op de motor ineens als een idioot rijden terwijl je dit in de auto ook niet doet?

Mensen denken dat je van al het vermogen ineens een doodswens krijgt ofzo :z
 
Eergisteren; " leuke fiets, 2 uitlaten, 2 cilinder?" ik besloot ff netjes te blijven en gezegd dat het een 1-cil is. Bij vraag 2 had ik t idee of die jampotbril van hem nog nie groot genoeg was, oke, mijn vering zit op een aparte plek :+. " huh, hebben motoren geen achtervering??"

Nee, meneer :+
 
Zonder tig topics door te spitten.
Welke antwoorden worden er zoal gegeven op de opmerking van koekblikkers: Ik rij geen motor want dan rij ik mezelf dood.

- Ben je depressief?
- Ben je bang?

Er zijn vast originelere antwoorden.

Ik verveel me dood in een auto.
Het is trouwens een stoere ombuiging van; ik ben als de dood voor motorrijden.
 
52801289.jpg
 
Collega zit mijn helm te bekijken.

Hij 'Is dat je hoofd-helm?'
Ik 'Ik heb hem ooit op mijn knie gezet, maar dat beviel minder'
Hij 'Zit wat in...ik vraag het verkeerd'
Ik 'Ik heb nog een helm, maar deze gebruik ik het meeste ja'
Hij 'Waarom heb jij eigenlijk zo'n basic helm...?'
Ik 'Laten we weer aan het werk gaan'

(gaat om een HJC R-PHA10 + Sena + pinlock a €500+)
 
Collega zit mijn helm te bekijken.

Hij 'Is dat je hoofd-helm?'
Ik 'Ik heb hem ooit op mijn knie gezet, maar dat beviel minder'
Hij 'Zit wat in...ik vraag het verkeerd'
Ik 'Ik heb nog een helm, maar deze gebruik ik het meeste ja'
Hij 'Waarom heb jij eigenlijk zo'n basic helm...?'
Ik 'Laten we weer aan het werk gaan'

(gaat om een HJC R-PHA10 + Sena + pinlock a €500+)

_O-

Met wat moet een mens dan rondrijden om niet basic te zijn? Darth Vader helm op je kop?
 
Collega zit mijn helm te bekijken.

Hij 'Is dat je hoofd-helm?'
Ik 'Ik heb hem ooit op mijn knie gezet, maar dat beviel minder'
Hij 'Zit wat in...ik vraag het verkeerd'
Ik 'Ik heb nog een helm, maar deze gebruik ik het meeste ja'
Hij 'Waarom heb jij eigenlijk zo'n basic helm...?'
Ik 'Laten we weer aan het werk gaan'

(gaat om een HJC R-PHA10 + Sena + pinlock a €500+)

_O- dat soort collega reacties wordt je soms een beetje B| van.


Collega heeft wel gelijk, heeft geen eens ruitenwissers :+
 
Zonder tig topics door te spitten.
Welke antwoorden worden er zoal gegeven op de opmerking van koekblikkers: Ik rij geen motor want dan rij ik mezelf dood.

- Ben je depressief?
- Ben je bang?

Er zijn vast originelere antwoorden.
"Ben je bang?" moet je nooit zeggen. Dan krijg je van die veeeels te stoere "Neen, ik ben juist nooit bang, daarom zou het op den duur mis gaan 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) "

:r
 
32 graden op de thermometer:
"Hoezo ben je niet op de motor? Is toch lekker weer?"

Ik ga zo goed als nooit met de motor naar kantoor.. dus met 32 graden al helemaal niet _O-


/een gematigd-weer rijder :+
 
Laatst bewerkt:
34+ graden
Ik sta in een, gelukkig met airco voorzien Shell station, met mn motorjas openen zeiknat t shirt al zwetend en vloekend te worstelen om m'n handschoenen uit te doen ..... Vraagt de pompbediende" zo, lekker afkoelen op de motor?" Nee lampenkap, afkoelen bij jou binnen t is fucking heet zo ingepakt.
 
been there, done that.. gisteren lekker stukkie getoerd maar had helaas gewoon een t-shirt onder het pak aan gedaan; alles zompig van het zweet. En ik heb gewoon het goeie spul ervoor in de kast liggen... Al doende leert men :)
 
'Het is juist geen mooi weer om te rijden.. door de wrijving met de lucht krijg je het steeds warmer'
(echt, word geloofd..)
 
Je moet ook geen t-shirt onder je pak dragen met dit weer.
Doe ik ook wel.
Kom ik thuis flikker ik hem in de was mand.
Stop onder weg meestal niet maar rij dan vaak ook niet bij 25 plus graden alleen als ik naar het werk moet dan heb ik weinig keus.(uitzend kracht dus soms zit je dichter bij huis en kun je met de fiets )
 
Gisteren even tanken en een zak drop meenemen voor op het werk.
Vraagt de pompbediende me heel verbaasd hoe ik die ga opeten en of dat wel verstandig is onder het rijden op de motor. |(

Toen ik antwoordde dat het beter was als ik die gewoon op het werk zou opeten had hij zoiets van ohja, dat lijkt mij ook wel beter ja.
 
Kleine variatie op de meest gedane opmerking .
Kennis wil niet op een motor rijden omdat zulks te gevaarlijk is met maar een oog .
Kan .
Dus rijdt hij nu rond op een snorfiets die de 74 haalt .

:?
 
Vast ook al vaker langskomen, maar zondag een collega:

"Nu ik eindelijk eens een motorrijder spreek, ik vraag me altijd al af hè. Krijgen motorrijders nou geen bekeuringen? Want altijd als ik ze zie, rijden ze zo hard voorbij."

Ik heb zo snel geen gevat antwoord kunnen bedenken maar kon het niet laten haar toch even stom aan te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan