mv agusta b3 brutale 800 (topic?)

top, dan blijf ik daar zeker van af. Het uitbesteden van de veer afstelling, heb je daar nog een adresje voor?
Zelf woon ik in het westen des lands.

thanksss
 
Te donderdag testrit gedaan met een brutale 800 rr en ik moet zeggen dat ie heel fijn rijd. Licht sturen. Versnellingsbak heel soepel. Qs werkt goed is wel sjiek zowel op als neer.
beste versnellingsbak waarmee ik gerede heb. Heb buell xb12ss, fireblade 2008, cbr600rr 2013 en nu de r1 2012 gereden. Deze is toch wel van een hoger niveau vind ik.
De brutale moet qwa motor niet veel onderdoen vind ik van de r1 mede ook dat de brutale lichter is qwa gewicht.
Van het on off reaktie had ik weinig last. Op lage snelheid rijden was goed te doen. Beter dan met de r1 :) die kan wat stotteren op lage snelheid.
Ik denk de snelle respons als je rijd over een hobbeltje of zo is eigen aan ride by wire en de sport stand.
Jarno van 2wheels was heel behulpzaam ook en vriendelijk. Top.

Mvg
 
Laten we dit topic even opleuken O-) 8-)
full
 
Het was een beetje puzzelen om in elkaar te zetten. Veel deeltjes. En nog meer achter je oren krabben als je deeltjes overhoudt die je niet kunt plaatsen en ook geen handleiding hebt. Dat bleek voor de F3 te zijn B| Maar het was gewoon gelukt, alles past perfect. Kwaliteit is uitstekend, mooi laswerk. Super licht ook. Geluid is een beetje van }) }) })
 
gelopen weekend een proefrit mogen rijden op de Mv Brutale 800 Italië.
Wat een feest beest. Zeer gaaf geluid, ook met Orginele uitlaat. Vooral het inlaat geluid.

Nu eens even onderhandelen. Hier alvast klein een filmpje van mijn ritje.

 
gelopen weekend een proefrit mogen rijden op de Mv Brutale 800 Italië.
Wat een feest beest. Zeer gaaf geluid, ook met Orginele uitlaat. Vooral het inlaat geluid.

Nu eens even onderhandelen. Hier alvast klein een filmpje van mijn ritje.

 
gelopen weekend een proefrit mogen rijden op de Mv Brutale 800 Italië.
Wat een feest beest. Zeer gaaf geluid, ook met Orginele uitlaat. Vooral het inlaat geluid.

Nu eens even onderhandelen. Hier alvast klein een filmpje van mijn ritje.

 
heren

was is zo een goeie, easy paddockstand voor de dragster?
en niet dat spel maar je heel de moto mee kan verrollen :D
heb die van motocorse gezien, mooi design en dergelijke maar denk dat de prijs er ook wel naar zal zijn
 
ik heb 3 weken geleden de brutale aangeschaft,
fantastich mooi en top om te rijden.

alleen heb ik dat de motor heel af en toe uitvalt, het gebeurd wanneer ik ontkoppeld heb, en tussen de eerste 3 vitesses.

allesinds, tof topic want ik doe alle onderhoud zelf en rijd elke dag. vorige motor (lees passie)na 6 jaar in vlammen opgegaan, dus nu is de mv is m'n nieuw schatje.


full
 
ik heb 3 weken geleden de brutale aangeschaft,
fantastich mooi en top om te rijden.

alleen heb ik dat de motor heel af en toe uitvalt, het gebeurd wanneer ik ontkoppeld heb, en tussen de eerste 3 vitesses.

allesinds, tof topic want ik doe alle onderhoud zelf en rijd elke dag. vorige motor (lees passie)na 6 jaar in vlammen opgegaan, dus nu is de mv is m'n nieuw schatje.


[afbeelding]

Gaaf ding. En welkom.
Voor het uitvallen zou je kunnen nagaan of de laatste mapping er op zit.
 
ik heb 3 weken geleden de brutale aangeschaft,
fantastich mooi en top om te rijden.

alleen heb ik dat de motor heel af en toe uitvalt, het gebeurd wanneer ik ontkoppeld heb, en tussen de eerste 3 vitesses.

allesinds, tof topic want ik doe alle onderhoud zelf en rijd elke dag. vorige motor (lees passie)na 6 jaar in vlammen opgegaan, dus nu is de mv is m'n nieuw schatje.


[afbeelding]
Updaten naar de laatste software dan mag dat niet meer gebeuren. Veel, plezier ermee.
 
Updaten naar de laatste software dan mag dat niet meer gebeuren. Veel, plezier ermee.

hey, na veel uitzoeken en zo blijf ik het probleem hebben dat hij geregeld uitvalt. de juiste software zat al in de moto dus dit was het niet.
ik denk het probleem bij de lamdasensor gevonden te hebben.
ik zou deze eens willen overbruggen zodat ik niet nodeloos een nieuwe koop. is er iemand die de weerstandwaarde van deze sensor kent zodat ik deze kan nabootsen.

alvast bedankt
mathias
 
Geen idee, je mag mijn lambda wel even proberen maar denk dat je in België woont beetje ver weg. Heb je in alle versnellingen evenveel motorrem of heb je het gevoel minder motorrem te hebben in de 2e versnelling?

Ik was overigens voordat het was opgelost al gewend aan het effect en met revmatchen heb je er geen last van. Geen verkeerde techniek om aan te leren, we hebben namelijk geen anti hop.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal nieuw hierr op het forum *O* sinds vandaag eigenaar van deze prachtige fiets en kwam dit topic tegen :) heeft er iemand nog goeie websites voor wat leuke dingen voor de brutale 800 ben ook nog opzoek naar een andere kenteken plaat houder want dat standaard grote ding achterop vind ik niks :X
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan