Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Had allang moeten gebeuren.
Hebben ik en mijn collega's nagelaten.

Is gewoon standaard op MF, kan echt geen verassing zijn. Laat staan onderwerp van discussie.
 

Omdat het jouw ervaringen zijn met R... te D........ en niet onze ervaringen. En sinds vandaag heb je betere ervaringen met MasterTommy, dus wellicht binnenkort nog een topictitel verandering???

FF alle gekheid op een stokje, fijn dat jouw donderpoes het nu weer goed doet. en laat R... te D. de rambam krijgen. Niet meer de moeite waard kerel.
 
Laatst bewerkt:
FF alle gekheid op een stokje, fijn dat jouw donderpoes het nu weer goed doet. en laat R... te D. de rambam krijgen. Niet meer de moetie waard kerel.
Precies! En thanks 8-)

Haha, wie is er hier eigenlijk de huilebalk die zeurt om wat krasjes ? Was het helemaal met je eens maar nu zal het me de spreekwoordelijke worst wezen.
Zo... lange tenen? Iets met bevestigt het vooroordeel... ;) Maak je niet zo druk Hans, was niet meer dan grappig bedoeld... net als Willem.
 
Laatst bewerkt:
Nou hup, posten dan. TS is nog wel even onderweg naar huis. :+

Eindresultaat:

- Brandstofslang zat geknikt
- Achterste bout vd tankbevestiging zat niet vast
- Bougies zaten handvast, net genoeg om ze er niet uit te laten trillen maar bij lange na geen 12,5nm
- Klepspeling stond goed
- Hij stond niet synchroon, alsnog synchroon gesteld, stond wel op de factuur van het vorige werkplaatsbezoek
- Radiateur even losgehad dus ook de koelvloeistof meteen ververst, kabeltje van de fan had wat schuurplekken dus gerepareerd & ingetaped

Krassen op het frame zijn overduidelijk van de tank, maar uiteraard valt er niet te zeggen wanneer die schade is ontstaan. Synchroon stond ie bij lange na niet (en dat hoorde je ook bij het stationairlopen). Opzich kan ik de gedachtegang nog wel volgen dat je niet synchroniseert als je geen klepspelingen hebt veranderd, maar zet het dan niet op de bon. Dat riekt naar praktijken van een andere grote franchiseketen. Daarnaast was duidelijk te horen dat ie niet synchroon stond dus ook dat had een reden moeten zijn om -ongeacht het al dan niet stellen van enkele kleppen- de synchronisatie te gaan controleren.
Top man!
 
Aha, dus jij vindt foute grapjes net zo erg als dat iemand je motor heeft beschadigd? :')
Uiteraard, dat is een passende straf voor een fout grapje. Als ik m'n buurman een fout grapje hoor maken trap ik een deuk in z'n auto, eigen schuld dikke bult..
Als Hans een fout grapje maakt dan mag je ook z'n motor om gooien.


Maar eh, MasterTommy, hoe was die duivelse kip nu? Net zo vervelend in het echt als Zot hem vindt op het forum? :+
 
Uiteraard, dat is een passende straf voor een fout grapje. Als ik m'n buurman een fout grapje hoor maken trap ik een deuk in z'n auto, eigen schuld dikke bult..
Als Hans een fout grapje maakt dan mag je ook z'n motor om gooien.


Maar eh, MasterTommy, hoe was die duivelse kip nu? Net zo vervelend in het echt als Zot hem vindt op het forum? :+
:Y
 
Hahaaaaa, maar die heb ik effe gelezen hihihihihihihi ;) Een sub optimale synchronisatie... tja.., aan sub-optimaal, dáár doe ik niet aan.., goed of niet, daar kan ik me beter in vinden.., en nee, het is niet dat ik niet onder die 10% kan komen hoor.., dat ligt aan de toestand van de motor.., en als ik vrijelijk mag repareren, haal ik gewoon net zoals elke andere goede monteur een marge die vele malen kleiner is dan die 10% een procent of 2 á 3 verschil zou ik mee kunnen leven ;)
En bij een sub optimale synchronisatie? Ik leest in deze uitspraak dat Paul niet onder die 10% kan komen bij optimale synchronisatie, dat is dus niet de norm, dat is ideaal. Ik kan hieruit niet afleiden bij welke marge je van fout kan spreken.
 
Hahaaaaa, maar die heb ik effe gelezen hihihihihihihi ;) Een sub optimale synchronisatie... tja.., aan sub-optimaal, dáár doe ik niet aan.., goed of niet, daar kan ik me beter in vinden.., en nee, het is niet dat ik niet onder die 10% kan komen hoor.., dat ligt aan de toestand van de motor.., en als ik vrijelijk mag repareren, haal ik gewoon net zoals elke andere goede monteur een marge die vele malen kleiner is dan die 10% een procent of 2 á 3 verschil zou ik mee kunnen leven ;)

Dat gevoel ken ik volgens mij wel.

Voor het synchroniseren klaarkomen van de trillingen, bij wijze van.
Daarna komen van het gegil van die stofzuiger onder je kont.
 
Hoi,

Een vraagje, in het topic staat de naam Rena Motoren Dordrecht als de zaak waar die hier de boosdoener is. Er zijn in Dordrecht echter 2 zaken die zo heten, althans bijna dezelfde naam;

Zaak 1:
R&A Motoren

Van Neurenburgpad 27A
3311 DN Dordrecht

of
Zaak 2:
RENA MOTOREN
Rijksstraatweg 42, 3316 EH Dordrecht, Nederland

De websites hebben nagenoeg dezelfde naam, http://www.rena-motoren.nl/ (= zaak 1)
www.renamotoren.nl/ (=zaak2) nogmaals beide zaken zitten in Dordrecht.
Maarrr, om welke van de 2 zaken gaat het hier in het topic nu eigenlijk ????
 
Zie het nu ook,

Correctie hierbij;
websites hebben nagenoeg dezelfde naam, http://www.rena-motoren.nl/ (= zaak 2)
www.renamotoren.nl/ (=zaak1) nogmaals beide zaken zitten in Dordrecht.
Maarrr, nog steeds de vraag om welke zaak het gaat? Wil binnenkort misschien langs een van beide gaan nl.

Misschien kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en naar een zaak gaan die sowieso goed aangeschreven staat. Als er zoveel ruimte voor verwarring is lijkt het er niet op dat ze heel serieus met hun eigen zaak bezig zijn.

Dit topic is voor mij trouwens ook weer bevestiging dat als je iets precies naar je zin gedaan wilt hebben je het zelf moet doen..
 
Ja, als je het zelf kunt is dat natuurlijk handig maar niet iedereen kan die werkzaamheden zelf uitvoeren. Ik zou het wel willen, heb zelfs al een keer een sleutel middag gehad van een een gerenommeerde KNMV sleutelaar maar was daar niet erg enthousiast over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan