Honda CBF deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaak is dat een mooi klusje om te combineren met het schoonmaken van de binnenkant van de achterbrug, tankje met koelvloeistof en ( indien aanwezig ) de binnenkant van de hugger. :P
 
Hallo allemaal.
Sinds gisteren 'n cbf op m'n naam. 8-)

Ik rij al ruim twintig jaar op een cb400f rond. Heb nu dus ineens 'n ruim dertig jaar jongere versie. :]
 
Ha, gefeliciteerd Roestendoenze,

Ook merkenvast dus. Mijn motorhistorie begon ook met een cb400f, wat een leuk ding was dat. Ruim elf jaar veel op gereden, daarna een cb750f2 (ca 12 jaar) en nu sinds bijna negen jaar op de cbf600.

Misschien een beginnende midlifecrisis, maar soms google ik wel eens naar een cb400f om over te nemen/op te knappen. Nostalgietje spelen....

Succes op de 600,

Met groet,
Michel
 
Laatst bewerkt:
Ha, gefeliciteerd Roestendoenze,

Ook merkenvast dus. Mijn motorhistorie begon ook met een cb400f, wat een leuk ding was dat. Ruim elf jaar veel op gereden, daarna een cb750f2 (ca 12 jaar) en nu sinds bijna negen jaar op de cbf600.

Misschien een beginnende midlifecrisis, maar soms google ik wel eens naar een cb400f om over te nemen/op te knappen. Nostalgietje spelen....

Succes op de 600,

Met groet,
Michel

Dank je. :)

Ik heb m'n 1e 400 nog gewoon. En ook nog eentje met zijspan eraan. 8-)
 
Radiateur nog steeds niet geleverd ! Wat een waardeloze club, die Honda import. Product staat ""in levering", maar niemand weet waar die levering dan is. In de tussentijd staat de cbf1000 gewoon stil.
Overigens, een radiateur mag gewoon niet stuk gaan aan de achterkant, dat is heel slordige fabricage. Een steentje erin, ja dat kan gebeuren, maar zo maar lek aan de achterzijde terwijl de rest prima in orden is ( voldoende vloeistof, geen overdruk, geen extreme belasting etc)


Wat mij betreft : Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf.
De cbf rijdt lekker, maar de rest..... k.... van de bok.