Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Stel Roos maar gerust door te zeggen dat Jet er waarschijnlijk toch niet zal zijn...
6 juni is de uitgerekende datum dat we hier no.4 verwachten...

Ok, dat zal al helpen idd.
Als je nou exact op die 6 juni mikt: Roos is jarig op 6 juni...
 
Die gaan er nog meer richting Ibbenburen volgend weekend? Weersvoorspellingen zijn helemaal niet raar 👍
 
Die gaan er nog meer richting Ibbenburen volgend weekend? Weersvoorspellingen zijn helemaal niet raar 👍

Zou graag gaan, maar vrijdag verplichtingen en zondag verplichtingen. Maar ik denk er wel over om effe te gaan buurten op zaterdag.

Was overigens heel indrukwekkend vandaag in Heemskerk.
 
Laatst bewerkt:
Het komt steeds dichterbij, niet alleen de datum maar ook de mogelijkheid om "Eichengrund" op te zoeken.
Heb de verplichting op zondag namelijk uit kunnen besteden.
Dus... :) :] *O*
 
Super! Vandaag nog naar Vrijbuiter wat praktische dingen gehaald. Morgen mooie toerrit met MC Genemuiden met mijn oudste. Echt zin in komende drie weekenden👍👍
 
Super! Vandaag nog naar Vrijbuiter wat praktische dingen gehaald. Morgen mooie toerrit met MC Genemuiden met mijn oudste. Echt zin in komende drie weekenden👍👍
Had je even moeten zeggen. Onze dochter werkt deze zomer bij de Vrijbuiter, misschien had je wel korting kunnen krijgen.
 
wij hebben er ook veel zin in, meiden kunnen niet wachten.
 
Weer een fantastisch zon overgoten weekend gehad met de NVZ in het Duitse Ibbenburen, meer dan 100 personen waarvan 25 kinderen, en over het hele weekend 45 zijspannen.
De kinderen hebben zich goed vermaakt in het water, speeltuin en trampolines.
slalom parcours uitgezet in een weiland, was ook een gezellige boel.
Vrijdagavond met z,n allen pannekoeken bakken.
Zaterdagmiddag mooie toertocht door het Teutoburgerwald.
En s,avonds lekker warm bij het kampvuur.

een top weekend!
 
Niets aan toe te voegen, het was fantastich!!
Ik en mijn meiden hebben ook intens genoten.
Rijden en kamperen met aanhanger bevalt ook top.
 
Komend weekend staan de kinderen centraal bij de NVZ, tijdens het kids (open) weekend op camping de Flierefluiter in Raalte, als je zin en tijd hebt ben je van harte welkom.
 
Zoals het er nu naar uitziet vertrek ik morgen op het gemakje richting Flierefluiter met Liesje (8 jaar) in de bak.
Ze is nu al druk met inpakken en voorbereiden maar ik hou nog even een slag om de arm aangezien mijn schoonvader net een licht herseninfarct heeft gehad.
Als hij stabiel is komen we gewoon, mocht het verslechteren dan zit ik het hele weekend in auto en ziekenhuis.
 
Tjonge, wat een heerlijk NVZ weekend was dat weer!, goede opkomst. Vrijdagavond vanaf 18.00 stonden er salades en broodjes met diverse soorten worst klaar.
Zaterdagmiddag een mooie toerrit door Salland over de Lemelerberg, Luttenberg en de Holterberg, In Okkenbroek bij de plaatselijke dorpssmid een prive collectie oude motoren bekeken.
Later in de middag een regenbui, helaas ook tijdens de bbq, gelukkig onderdak gevonden zo dat we toch nog droog konden zitten.
In de avond was het weer droog, en hebben we lekker warm bij het kampvuur gezeten.
Zondagmorgen vanaf 8.30 een gezamenlijk ontbijt, aan geboden door de NVZ.
Daarna opruimen, afscheid nemen en naar huis!
En de Kinderen bijna het hele weekend niet gezien, veel te druk geweest met spelen.
 
Nog een paar weken, 30 September, 1 en 2 oktober hebben wij ons laatste kampeerweekend, we staan op in Friesland

CAMPING PASVEER
Pasfeardyk 6
8631 SK Sneek

als je in de buurt bent, kom eens kijken bij de NVZ
 
oke, wat is het programma? is er op de zondag nog meer te doen of alleen opruimen en wegwezen?

zaterdags ben ik altijd aan het werk namelijk.
 
oke, wat is het programma? is er op de zondag nog meer te doen of alleen opruimen en wegwezen?

zaterdags ben ik altijd aan het werk namelijk.

zaterdagmiddag toerrit, en zaterdagavond een bbq. Zijn relaxte weekenden, bijkletsen, bierdrinken, vuurtje erbij, kids vermaken zich wel, en je moet niks!
 
Als alles volgens plan verloopt zijn wij er ook.
Maar eerst nog het komend weekend naar het zijspan treffen in Berlaar (Belgie) , is ook altijd erg leuk.
 
Berlaar is zeker gezellig ja. NVZ weekend zijn wij niet bij deze keer.
 
Als alles volgens plan verloopt zijn wij er ook.
Maar eerst nog het komend weekend naar het zijspan treffen in Berlaar (Belgie) , is ook altijd erg leuk.

Profiteer ervan , evenals al degene die al jaren zeggen , we gaan eens gaan dit jaar , want het is de
LAATSTE keer , zijspantreffen 2016 is de laatste keer !!

En weet je wat , ik heb 23 of 24 keer er geweest , en dit jaar ben ik er ook niet bij , niet omdat ik geen zijspan heb ( heeft mij nog nooit tegengehouden ) maar omdat ik in Italië zit met de harley , ik had zo graag nog 1 x naar Berlaar geweest , was mijn eerste zijspantreffen dat ik in 1991 gedaan heb , maar ja , ga het laatste dus niet meemaken ....Berlaar :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan