Aansluiten LED raw in gecombineerde koplamp

Fredvans

Die hard MF'er
9 nov 2005
921
176
Rotterdam
Heb diverse topics doorgespit maar bijna alle vervallen in discussie onderling, zonder tot een echt goed antwoord te komen.(welke ik begrijp)
Heb een koplamp met ingebouwde led knippers gekocht welke in de ronding meelopen.(ja ja China)
Nu komen er per knipperlicht zijde drie aansluitkabels uit wit, groen en rood, ik vermoed dat 1 draad is om de led als dagrijverlichting te schakelen.(Nee er zit geen aansluitschema bij, heb toch al vermeld dat het uit China komt)

Als ik een vervangend relais wil plaatsen i.p.v. weestanden moet ik dan een drie of twee pins relais kopen, zie ook 7 pins (zeker voor beide knipperlichten?
De led lampen hebben een opgegeven vermogen van 4,6 Watt
Met stroom ben ik echt geen wonder.
full
 
Je weet dat deze koplampen niet legaal zijn in Nederland? De knipperlichten moeten iets van 24cm uit elkaar zitten. En ik zou toch maar mailen naar de verkoper voor een aansluitschema voordat je het verkeerd aansluit en de ledjes doorbranden. Het type relais is gewoon afhankelijk van welke motor je hebt en wat voor 1 er nu in zit.
 
Wist ik niet maar bedankt voor de info.
Heb de verkoper reeds een vraag gesteld maar nog geen antwoord mogen ontvangen.
Als ik besluit om alsnog knippers te plaatsen is het moogelijk om de knippers vast te laten branden als dagrijverlichting! Voor het bedrag een leuke koplamp.
 
Heb diverse topics doorgespit maar bijna alle vervallen in discussie onderling, zonder tot een echt goed antwoord te komen.(welke ik begrijp)
Heb een koplamp met ingebouwde led knippers gekocht welke in de ronding meelopen.(ja ja China)
Nu komen er per knipperlicht zijde drie aansluitkabels uit wit, groen en rood, ik vermoed dat 1 draad is om de led als dagrijverlichting te schakelen.(Nee er zit geen aansluitschema bij, heb toch al vermeld dat het uit China komt)

Als ik een vervangend relais wil plaatsen i.p.v. weestanden moet ik dan een drie of twee pins relais kopen, zie ook 7 pins (zeker voor beide knipperlichten?
De led lampen hebben een opgegeven vermogen van 4,6 Watt
Met stroom ben ik echt geen wonder.[afbeelding]
Pak losse accu, en probeer de draadjes. Dat weet je welke wat doet.

Relais vervang je 1 op 1 voor n zelfde aansluiting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan