Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima :)
Vergeet niet de metalen beugel ook na te maken/scannen waar de kapjes op zitten.
Zonder die beugel kunnen ze niet gemonteerd worden

2yl5n2d.png

Die had ik al bijna compleet van mijn eigen buddy seat haha, maar als het allemaal makkelijk werkt laat ik die inderdaad ook mee scannen. Met dat 3d scannen heb ik echter geen ervaring (met betrekking tot snelheid/precisie etc) Dus ik wacht nog even op antwoord van die kennis en hopelijk hebben we dan snel een model.

Ziet er goed uit frontysco! :)
 
[afbeelding]
Die had ik al bijna compleet van mijn eigen buddy seat haha, maar als het allemaal makkelijk werkt laat ik die inderdaad ook mee scannen. Met dat 3d scannen heb ik echter geen ervaring (met betrekking tot snelheid/precisie etc) Dus ik wacht nog even op antwoord van die kennis en hopelijk hebben we dan snel een model.

Ziet er goed uit frontysco! :)

heb hier in A'dam nog een complete set bewaard voor de liefhebber, dus kapjes, beugel, boutjes enzo en kap. Kap is wel overgespoten van blauw naar wit, maar dat mag voor dit doel niet uitmaken.
 
heb hier in A'dam nog een complete set bewaard voor de liefhebber, dus kapjes, beugel, boutjes enzo en kap. Kap is wel overgespoten van blauw naar wit, maar dat mag voor dit doel niet uitmaken.

Wat is hier ongeveer de vraagprijs van? Het lijkt er trouwens op dat ik toch niet al die moeite hoef te doen. Een week geleden is er iemand op svrider geweest die er een zeer mooi model van heeft gemaakt die hij binnenkort upload. Deze zal ik eerst even 3d printen en jullie het resultaat laten zien. ;)

rear seat grab bar delete - Page 2 - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums
ovzgUUa.jpg

door MEngineer

ziet er op het eerste gezicht erg goed uit.
 
Hoi allen,

Ik ben net verhuisd en ik kom tegen een voor spatbord,achterlicht e een orr. luchtfilter ik heb geen sv meer maar ik ben over gestapt op gsr600, stiekem denk dat ik weer terug gaat naar een sv.

Goed doe een aardig bod en de spullen zijn voor u

groetjes Rob v

p.s. de kleur is pearl black voor een sv bouwjaar ik dacht 2007
 
Gaat nog een booming business charity worden hiero met die kappies ;)

Vandeweek savonds vanuit Hoorn naar huis..
Man wat zijn de avonden toch weer kort.. :/

Toch wel errg blij met mn Xenon projectoren die ik erin gebouwd heb :Y
Dat maakt het in het donker rijden dan weer iets leuker
 
Laatst bewerkt:
De zomer moet nog beginnen en het word inderdaad alweer vroeger donker, blegh!

Hopelijk komend weekend weer is een prive rit, te lang geleden inmiddels.

@kapjes printer: Mocht je ze nog nodig hebben laat even weten via PM, ik kijk hier niet iedere dag.
 
Ik wil mijn zadel opnieuw bekleden maar weet nog niet precies hoe ik de uitvoering wil hebben.

Iig zwart ,rode bies en misschien wat grijs (van het frame) of carbon look.

Ik kan wel voorbeelden van van cbr,gsxr en daar soort maar over de sv is weinig tevinden.

Dus mocht iemand een plaatje hebben,hou ik me aanbevolen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dooie bende...

Even wat actie foto's plaatsen van afgelopen vrijdag :9

11486_1010127_zpsnzak3q35.jpg


11486_1010045_zpstg8joez2.jpg


11486_1010019_zpsepfqwghj.jpg


Mooi potje sturen op het midland circuit!
Laarzen en stepjes aan beide kanten aan de grond gehad alleen geen KD kunnen maken, kon de houding toch nog niet helemaal onder de knie krijgen. *Pa-dum, tsssj* :+
Maar alsnog veel geleerd en super leuke dag gehad!
 
Ziet er goed uit! Moet zelf binnenkort ook maar weer eens een circuit dagje doen.

Ondertussen wel bezig geweest met het printen van de infills voor de sv650. Alle credits nare MEngineer op svrider voor het maken van het model. Heb nog wel wat aanpassingen gemaakt om het beter printbaar te maken, maar helaas heeft de printer weer wat onderhoud nodig en het duurt nog eventjes voordat de onderdelen binnen zijn uit China. Dus hier alvast het voorlopige prototype:


2jcvlu9.jpg


2r6gpab.jpg


k2ilqc.jpg
 
jongens ik heb hier nog een onderkuip liggen en wat zaken kleur zwart metallic het ligt bij mij een beetje in de weg maar ik vind het dan ook weer zonde om het weg te gooien
iemand interesse.
 
jongens ik heb hier nog een onderkuip liggen en wat zaken kleur zwart metallic het ligt bij mij een beetje in de weg maar ik vind het dan ook weer zonde om het weg te gooien
iemand interesse.

Wat heb je allemaal liggen en wat vraag je er voor?
Ik kon je geen PB sturen, kun je mij misschien wat foto's sturen?
 
Dooie bende...

Even wat actie foto's plaatsen van afgelopen vrijdag :9

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi potje sturen op het midland circuit!
Laarzen en stepjes aan beide kanten aan de grond gehad alleen geen KD kunnen maken, kon de houding toch nog niet helemaal onder de knie krijgen. *Pa-dum, tsssj* :+
Maar alsnog veel geleerd en super leuke dag gehad!

Steppies aan de grond bij de sv,dan ga je wel lekker.
Hoe lang ben jij? De sv lijkt zo klein.


Ik ben net terug van een rondje om Zwitserland. Vanaf stuttgard binnendoor naar de bodensee via lech,reschenpass,stelvio ,como meer,petit st bernard pass,col de roseland ,meer van annecy,de jura ,vogezen ,ardennen tot luik en toen via de snelweg weer terug.
Hij heeft het weer netjes gedaan,alleen de hugger is afgebroken op de ophangpunten.
 
Steppies aan de grond bij de sv,dan ga je wel lekker.
Hoe lang ben jij? De sv lijkt zo klein.


Ik ben net terug van een rondje om Zwitserland. Vanaf stuttgard binnendoor naar de bodensee via lech,reschenpass,stelvio ,como meer,petit st bernard pass,col de roseland ,meer van annecy,de jura ,vogezen ,ardennen tot luik en toen via de snelweg weer terug.
Hij heeft het weer netjes gedaan,alleen de hugger is afgebroken op de ophangpunten.

Ben ongeveer 1,84 maar ben in de breedte wel wat groter zegmaar.. :+

Ik zou ook best graag met de sv op vakantie willen maar ben bang dat ik het qua houding niet lang vol hou
 
Hey jungs, wat voor ruitjes hebben jullie op de sv's?
Toen ik mijn sv kocht zat er nog een origineel ruitje op, deze was lelijk en gebarsten dus heb ik die maar vervangen voor zo'n goedkope chinese.
Nou heb ik wel gemerkt dat ik best vaak last heb van turbulentie op mn helm, wss door dit ruitje.
Hebben jullie ruitjes die nog een beetje windbescherming bieden?
 
Op de SV van mijn vrouw destijds zat een origineel donker suzuki ruitje met een opklapbaar schermpje voorop de ruit, kon in 3 standen, en dat werkte wel kan ik je melden..
 
had een double bubble van Puig, was perfect, ben 1,75 heb een lang bovenlijf en korte pootjes.
 
Laatst bewerkt:
had een double bubble van Puig, was perfect, ben 1,75 heb een lang bovenlijf en korte pootjes.

Ik heb ook een double bubble van puig ,ik ben 1.74.

Voor erg lange stukken snelweg zet ik er een klein extra opzet ruitje op,vorig jaar ging ik naar Spanje op de motor en dan is het wel erg lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan