Highway pegs

Top Du Grond

MF veteraan
12 okt 2015
1.356
22
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die gebruik maken van highway pegs op niet cruiser motoren? Ik zou graag een set monteren op de valbeugels van een bmw f650.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, heb je zelf iets gebouwd of een kant en klaar product gekocht? Indien het laatste zou ik graag weten hoe het heet en waar ze te koop zijn.

Andere meningen of opmerkingen lees ik ook graag :]
 
Heb wel aan dit soort stepjes gedacht, die van de fiets :9
full


Voetsteuntjes Fiets Veel Keus - FietsParts.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die gebruik maken van highway pegs op niet cruiser motoren? Ik zou graag een set monteren op de valbeugels van een bmw f650.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, heb je zelf iets gebouwd of een kant en klaar product gekocht? Indien het laatste zou ik graag weten hoe het heet en waar ze te koop zijn.

Andere meningen of opmerkingen lees ik ook graag :]
Er zijn universele setjes footpegs te krijgen, voor montage aan beugel.
Veelal op te klappen.

Als je een klein beetje tijd en moeite daarin steekt, krijg je via internet erg veel voorbeelden en plekken waar je het kunt kopen :)
 
Er zijn universele setjes footpegs te krijgen, voor montage aan beugel.
Veelal op te klappen.

Als je een klein beetje tijd en moeite daarin steekt, krijg je via internet erg veel voorbeelden en plekken waar je het kunt kopen :)

Ja ik weet het. Had alleen gehoopt dat mensen met ervaring hier wat konden aanbevelen of dat er misschien nederlandse verkopers waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan