Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Ik zal mij hier ook maar eens melden. Kom dit topic nu pas tegen.

Vorig jaar deze SV1000S ingeruild. Heb deze motor een jaar of 5 gehad en er iets van 30.000km mee gereden.

[afbeelding]

De onderstaande RC8 heb ik nu ongeveer een jaartje.

[afbeelding]

Welkom! mooie rc8 ben zelf ook beetje aan het speuren naar een racer en het liefst een 2 cilinder en kwam ook de rc8 tegen. Wat is jou ervaring met deze fiets en waar moet ik letten tijdens het zoeken.
 
Welkom! mooie rc8 ben zelf ook beetje aan het speuren naar een racer en het liefst een 2 cilinder en kwam ook de rc8 tegen. Wat is jou ervaring met deze fiets en waar moet ik letten tijdens het zoeken.

Voor een 2008 model is het handig om te weten of alle mods gedaan zijn. Een 2008 model zonder alle mods is niet heel handig.

Verder rijd de motor onder 40km/u best slecht omdat ie nogal wil bokken. Ik de mijne laten mappen op de dyno en dit scheelt heel erg veel. De motor rijd nu veel beter dan daarvoor. De standaard map van KTM uit de fabriek staat heel erg arm. Het laden van een custom map of laten afstellen is heel erg aan te raden.

Verder zijn prima betrouwbare machines. Als je een RC8R koopt heeft deze nog meer mods aan het blok tegenover de RC8 wat er voor zorgt dat ie beter loopt en schakeld.

Ik heb de motor nu ongeveer een jaar. Gekocht met 3.800 op de teller en nu staat er meer dan 10.000 op. Hij bevalt mij heel erg goed. Het is alleen niet lekker om er langzaam mee te rijden omdat het blok dan niet super loopt en de koppeling ook vrij zwaar is. Ga je er mee een dijk op of naar het circuit is het een geweldig ding :)
 
Laatst bewerkt:
Voor een 2008 model is het handig om te weten of alle mods gedaan zijn. Een 2008 model zonder alle mods is niet heel handig.

Verder rijd de motor onder 40km/u best slecht omdat ie nogal wil bokken. Ik de mijne laten mappen op de dyno en dit scheelt heel erg veel. De motor rijd nu veel beter dan daarvoor. De standaard map van KTM uit de fabriek staat heel erg arm. Het laden van een custom map of laten afstellen is heel erg aan te raden.

Verder zijn prima betrouwbare machines. Als je een RC8R koopt heeft deze nog meer mods aan het blok tegenover de RC8 wat er voor zorgt dat ie beter loopt en schakeld.

Ik heb de motor nu ongeveer een jaar. Gekocht met 3.800 op de teller en nu staat er meer dan 10.000 op. Hij bevalt mij heel erg goed. Het is alleen niet lekker om er langzaam mee te rijden omdat het blok dan niet super loopt en de koppeling ook vrij zwaar is. Ga je er mee een dijk op of naar het circuit is het een geweldig ding :)

Ja had al vernomen dat je het best een 2010 model of ouder kon aanschaffen. Een RC8R is denk ik iets te ver buiten mijn budget. Maar bedankt voor de info!

Zijn er toevallig nog mensen die begin van de avond zin hebben om stukje te rijden?
 
Meld me ook even voor dit topic, kom uit zevenaar dus vlakbij :) pas vanaf half oktober mijn rijbewijs dus daarna ook op de openbare weg te vinden
 
Top, dat is ook mijn instelling ;)
Onder voorbehoud, rond 12:00 bij Gelredome?
Als ik ga wil ik wel wat vroeger. Het begint officieel om 11.00 uur. Rond 12:00 (of iets eerder) er zijn lijkt mij beter. Meestal loop ik een rondje en eet een mcflurry en peer 'm dan weer :P (rondje rijden).
Ik wil dan wel via de dijk rijden (en dan wss met het pontje bij Wageningen oversteken en de A12 op, of de brug in Rhenen)


Was vorig jaar ook al tussen Arnhem en Driel. Heb daar toen nog een heel stuk 10km/u gereden met alle die losse steentjes.
Schrok ik vorig jaar ook van..
Is de olie trouwens al weg? :P
 
11:00 vertrek vind ik ook prima!
De dijk heen, is vanzelfsprekend en ik was ook niet van plan om lang te blijven.

Ik sta vanaf 11:00 bij het Gelredome (zwarte TL1000) om 11:15 rij ik weg.

Geen idee of er kiezels/olie ligt, maar ga toch niet vol gas. Politie stond vandaag ook al overal te laseren...
 
Sorry, ben niet meer gegaan. M'n ouweheer werd gisteren 60, en was pas erg laat thuis :P had weinig zin om op de brommert te zitten vanochtend haha :P
 
No worries!
Ik ben wel nog even wezen kijken. Altijd leuk en heerlijk zonnetje voor een ritje over de dijken.
(wel een kiezel-stuk aan het eind van de drielse-rijndijk)
 
weet iemand een auto ambulance te huur waar een suzuki vitara (1000kg) en een yamaha raptor op passen? in de buurt van arnhem/nijmegen.?
 
Er staat al enkele weken een rode Kawasaki op de parkeerplaats bij Wok Atlantis op de Hollandweg. Is er iemand uit de buurt die 'm mist? Er zit geen extra kettng-, of schijfremslot op. Hij staat ook niet als gestolen in het kentekenregister. Herkent iemand deze motor?


9ay6fm.jpg

24q7ddk.jpg

20tf974.jpg
 
Er staat al enkele weken een rode Kawasaki op de parkeerplaats bij Wok Atlantis op de Hollandweg. Is er iemand uit de buurt die 'm mist? Er zit geen extra kettng-, of schijfremslot op. Hij staat ook niet als gestolen in het kentekenregister. Herkent iemand deze motor?

Nee, ik ken de motor niet, maar :t voor je bericht!
 
wel appard je fiets op zon plek laten staan? nou is het er niet een die snel gejat word...
misschien wil de eigenaar er wel van af XD
 
Laatst bewerkt:
Er staat al enkele weken een rode Kawasaki op de parkeerplaats bij Wok Atlantis op de Hollandweg. Is er iemand uit de buurt die 'm mist? Er zit geen extra kettng-, of schijfremslot op. Hij staat ook niet als gestolen in het kentekenregister. Herkent iemand deze motor?


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie 'm ook al een poos staan inderdaad, maar heb ook geen flauw idee hoe of wat :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan