Dani Pedrosa deel II

vond de overwinning van CAL toch mooier pedrosa moet zich toch wel een beetje schamen in dit team eindelijk podium.

Wie zou zijn plek dan moeten hebben? Dani staat 4e in het kampioenschap. En meer dan 50 punten voor Cal.

Hij heeft enorme problemen met de banden sinds die zijn aangepast, nadat ze met zware rijders uit elkaar vielen.

Super voor Dani dit weekend! Dik gegund *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie zou zijn plek dan moeten hebben? Dani staat 4e in het kampioenschap. En meer dan 50 punten voor Cal.

Hij heeft enorme problemen met de banden sinds die zijn aangepast, nadat ze met zware rijders uit elkaar vielen.

Super voor Dani dit weekend! Dik gegund *O*
:Y
Precies, kijk die rondetijden van Dani. Meerdere onder het oude record. Zou gewoon mooi zijn als het nog eens een seizoen voor hem meezit!
 
CsQRRT5XgAEerLN
 
leest idd leuk met al die vergelijkingen. Slim geschreven.
Maar waarom werkte die speciale band dan niet voor Jorge.. ;)
 
Leuk stukje..

Maar wat ik niet begrijp.. als het gebrek aan rijdergewicht een oorzaak is, waarom maken ze de motor dan niet zwaarder? Omdat dat dood gewicht is? Itt tot wanneer het gewicht onderdeel is van de rijder zelf?
 
Je zegt het al ;) Het gewicht van een rijder is geen dood gewicht, maar gewicht waarmee hij kan tegensturen, druk op de voor- of achterkant kan plaatsen, etc.
Misschien dat Pedrosa een mega bodybuilder zou moeten worden. Maar ik denk dat hij zijn rijstijl al zo lang aanpast aan zijn gewicht, dat dat geen zin meer heeft.

Leuk stukje..

Maar wat ik niet begrijp.. als het gebrek aan rijdergewicht een oorzaak is, waarom maken ze de motor dan niet zwaarder? Omdat dat dood gewicht is? Itt tot wanneer het gewicht onderdeel is van de rijder zelf?
 
Je zegt het al ;) Het gewicht van een rijder is geen dood gewicht, maar gewicht waarmee hij kan tegensturen, druk op de voor- of achterkant kan plaatsen, etc.
Misschien dat Pedrosa een mega bodybuilder zou moeten worden. Maar ik denk dat hij zijn rijstijl al zo lang aanpast aan zijn gewicht, dat dat geen zin meer heeft.

Vroeg ik mij ook altijd al af,waarom die fiets niet zwaarder maken.Je zou wel met het gewicht kunnen spelen.En financieel voordeeltje,kan je alles gewoon van staal fabriceren :9
Denk dattie wel gaat schrikken met remmen als er 15kg meer aan hangt.
 
Vroeg ik mij ook altijd al af,waarom die fiets niet zwaarder maken.Je zou wel met het gewicht kunnen spelen.En financieel voordeeltje,kan je alles gewoon van staal fabriceren :9
Denk dattie wel gaat schrikken met remmen als er 15kg meer aan hangt.
Gewicht moet je verplaatsen onder het rijden.
Ga je er een hydraulisch systeem aan vast knopen? ;)
 
Plaklood in zijn pak :P
Dit zei Jasper bij zijn wildcard in de Moto2:

“Om van start te mogen gaan in de Moto2 moet je voldoen aan bepaalde gewichtseisen. Omdat ik zo licht ben, moet er bij mij 15 kilo extra gewicht bijgeplakt worden. Ik moet vier kilo extra meedragen en de rest gaat in m’n motor. Natuurlijk zit dat niet echt comfortabel, maar daar moet ik helaas mee dealen.”

En de balans van de machine kwam ook niet meer goed. :X
Tis nog niet verboden
Kost een paar ontwikkelingscenten en het verbod zal niet lang duren daarna. :+
 
Laatst bewerkt:
Je zegt het al ;) Het gewicht van een rijder is geen dood gewicht, maar gewicht waarmee hij kan tegensturen, druk op de voor- of achterkant kan plaatsen, etc.
Misschien dat Pedrosa een mega bodybuilder zou moeten worden. Maar ik denk dat hij zijn rijstijl al zo lang aanpast aan zijn gewicht, dat dat geen zin meer heeft.

15 kg spiermassa is best nog niet zoveel in volume, kan trouwens ook moeilijk geloven dat dit nadelig zou zijn..
 
Voor iemand die net 50kg en al vrij gespierd is, zal 15kg aan spiermassa nog een serieuze kluif gaan worden.
Zeker, het zal niet makkelijk zijn, maar ik beweer enkel dat het kwa extra volume best nog wel zal meevallen.
 
Hier geen Photoshop, thuis wel, maar beetje knippen en plakken kan nog wel ff snel. ;)

[afbeelding]


Je kan ook zijn broer eric pedrosa als voorbeeld nemen.

Staat me iets van bij dat het Pedrosa al eens gevraagd was of hij hier niet op kon trainen, met als antwoord dat het geen verbetering zou brengen, hij traint dagelijks, heeft alles over voor de motorsport en heeft toegang tot alle kennis op dit gebied, als het echt zou helpen zou hij dit toch al lang hebben gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook zijn broer eric pedrosa als voorbeeld nemen.

Staat me iets van bij dat het Pedrosa al eens gevraagd was of hij hier niet op kon trainen, met als antwoord dat het geen verbetering zou brengen, hij traint dagelijks, heeft alles over voor de motorsport en heeft toegang tot alle kennis op dit gebied, als het echt zou helpen zou hij dit toch al lang hebben gedaan?

Bedankt hoor! Ik kende Eric niet, dacht, zal hem is googlen. Een hoop halfnaakte foto's van een vent, hier gaat nog effe mee gelachen worden op het werk. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan