Wat voor uitlaat "demper" is dit?

Patatties

MF'er
12 feb 2016
182
4
Amersfoort
Hallootjes!

Ik heb deze motor aangeschaft, en zaterdag mag ik hem komen halen. Ik zit te trappelen, en kan haast niet wachten!

Hij heeft wel een aparte uitlaat demper (of eigenlijk meer eindstukjes) Heeft iemand enig idee wat het voor eindstukjes zijn?!

mpnd80.JPG
 
Ahja! Daar lijken ze inderdaad sprekend op. Ietsje ouder, dat wel.

Had gekunt, al zie ik er niet echt een omschrijving op. Ik vroeg me met name af of het wel iets goeds was, niet iets een beetje in elkaar gelast. Ik vind ze er wel geinig uitzien, maar wil natuurlijk niet voor lul rijden :p
 
Ahja! Daar lijken ze inderdaad sprekend op. Ietsje ouder, dat wel.

Had gekunt, al zie ik er niet echt een omschrijving op. Ik vroeg me met name af of het wel iets goeds was, niet iets een beetje in elkaar gelast. Ik vind ze er wel geinig uitzien, maar wil natuurlijk niet voor lul rijden :p
Ik heb hetzelfde type / merk dempers op mijn motor (maar dan 2x onder het zadel) en uit ervaring kan ik vertellen dat die logo's niet altijd even zichtbaar zijn.

En als jij ze er leuk uit vind zien, waarom maak je je dan zorgen om 'voor lul' te rijden?
 
Ik heb hetzelfde type / merk dempers op mijn motor (maar dan 2x onder het zadel) en uit ervaring kan ik vertellen dat die logo's niet altijd even zichtbaar zijn.

En als jij ze er leuk uit vind zien, waarom maak je je dan zorgen om 'voor lul' te rijden?

Omdat het 2 verschrikkelijk lelijke "stompjes" zijn,gadverdamme :r

:+
 
Ik heb hetzelfde type / merk dempers op mijn motor (maar dan 2x onder het zadel) en uit ervaring kan ik vertellen dat die logo's niet altijd even zichtbaar zijn.

En als jij ze er leuk uit vind zien, waarom maak je je dan zorgen om 'voor lul' te rijden?

Oke, voor lul rijden is een beetje sterk verwoord. Ik vind het gewoon leuk als mensen mn motor mooi vinden. Daarvoor wil ik soms best wat concessies maken in design. Ik kende dit soort dempers niet, en ben nog een beetje aan het bepalen of ik ze mooi vind.
 
Ik vind ze er wel geinig uitzien, maar wil natuurlijk niet voor lul rijden :p

Nou dan heb ik slecht nieuws voor je, het zijn amateuristisch in elkaar gelaste nep laser stompjes. Als je daarmee gaat rijden sta je echt zwaar voor lul. Als mensen dat zien, en helemaal andere motorrijders, wijzen ze je na en moeten ze hard lachen. Beetje de motor editie van vrouwen op leeftijd die een kort pittig kapsel nemen en dat knalpaars verven. In hun eigen hoofd ziet dat er hartstikke leuk uit maar de rest van de wereld denkt maar 1 ding; wansmaak. Ik zou er maar snel andere pijpen op zetten want daar voel je je gewoon een stuk beter bij.
 
Nou dan heb ik slecht nieuws voor je, het zijn amateuristisch in elkaar gelaste nep laser stompjes. Als je daarmee gaat rijden sta je echt zwaar voor lul. Als mensen dat zien, en helemaal andere motorrijders, wijzen ze je na en moeten ze hard lachen. Beetje de motor editie van vrouwen op leeftijd die een kort pittig kapsel nemen en dat knalpaars verven. In hun eigen hoofd ziet dat er hartstikke leuk uit maar de rest van de wereld denkt maar 1 ding; wansmaak. Ik zou er maar snel andere pijpen op zetten want daar voel je je gewoon een stuk beter bij.

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Oke, voor lul rijden is een beetje sterk verwoord. Ik vind het gewoon leuk als mensen mn motor mooi vinden. Daarvoor wil ik soms best wat concessies maken in design. Ik kende dit soort dempers niet, en ben nog een beetje aan het bepalen of ik ze mooi vind.

Misschien moet je je aanmelden bij het POSER-topic.
(kun je vast nog veel leren)
Weet natuurlijk niet of je daarmee van je onzekerheid af komt.

Ik vind zo'n Suzuki in de kleur rood echt 10 keer mooier. ;)
 
Misschien moet je je aanmelden bij het POSER-topic.
(kun je vast nog veel leren)
Weet natuurlijk niet of je daarmee van je onzekerheid af komt.

Ik vind zo'n Suzuki in de kleur rood echt 10 keer mooier. ;)
En ik vind't die stompjes voei lelijk, dus gauw wat anders zoeken @ TS :+ gewoon doen wat JIJ mooi vindt, want er zijn altijd anderen die het niks vinden. Amen. :+
 
Mooie motor! maar je geeft zelf het antwoord al. Of wil je gewoon je nieuwe aanwinst showen?

Ook een nette fijne goeie zaak trouwens, Valkenier.

In princype kwam ik vragen wat voor uitlaatdempers dit waren :p Ik kende ze niet, en vond ze er apart uit zien.

Ik kwam hier niet om te showen, en je ziet wat dit nu al oplevert xD Dit is de enige foto die ik heb :p
 
Misschien kun je het navragen bij de verkoper.
www.de-valkenier.nl


De EERSTE en de BESTE tip kreeg je van Martell. (7 minuten na jouw post)
Wat heb je daar dan mee gedaan? :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan