Tilburg en omgeving deel 27

Iemand een adresje waar ik voor een beetje normale prijs (klaar terwijl ik wacht) nieuwe bandjes (michelin pilot power 2ct) onder mijn fiets kan laten leggen?
 
Probeer nú maar eens géén reclame te maken, Martell :P

Maar: er ónder leggen zal iedereen hier wel lukken als je ze zelf mee brengt _O-
 
Probeer nú maar eens géén reclame te maken, Martell :P

Maar: er ónder leggen zal iedereen hier wel lukken als je ze zelf mee brengt _O-

Ik wil ze niet zelf meenemen haha, geen idee waar ik ze moet bestellen, dus een garage oid zou wel fijn zijn.
Maar ligt wel een beetje aan montage kosten uiteraard, anders ga ik wat verder rondzoeken, verder uit de buurt.
 
Sabra bandenservice had ook altijd goede prijzen, maar dat is wel een stukje rijden. Zelf ben ik er al jaren niet meer geweest dus weet geen recente prijzen.

Al handschoenen gescoort ? Mijne staan nu extra goedkoop ook op mp.
 
Sabra bandenservice had ook altijd goede prijzen, maar dat is wel een stukje rijden. Zelf ben ik er al jaren niet meer geweest dus weet geen recente prijzen.

Al handschoenen gescoort ? Mijne staan nu extra goedkoop ook op mp.

Heb idd nieuwe gescoord op vakantie, maar zoek nog een reserve paar! Linkje naar je MP?
 
16AU-8872-645.jpg

vorigeweek zaterdag weer eens gaan rijden op TT- circuit, dat was best lang geleden en best wel weer eens tof om te doen :Y .
gelukkig alles heel meej naar huis genomen :t
 
Zijn er nog luitjes die naar de meeting in veenendaal gaan?


Ben er nog nooit bij geweest.
Zou evt wel willen gaan, maar heb geen zin om daar alleen naar toe te gaan en rond te kijken.

Dus wanneer er nog andere hier die kant in gaan, wil ik wel aansluiten (als ik dus besluit te gaan...)
 
Ben er nog nooit bij geweest.
Zou evt wel willen gaan, maar heb geen zin om daar alleen naar toe te gaan en rond te kijken.

Dus wanneer er nog andere hier die kant in gaan, wil ik wel aansluiten (als ik dus besluit te gaan...)

We rijden 10:45 weg bij bp tegenover jbz. Vanaf kerkdriel binnendoor als je zin hebt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan