Teveel slangen op mijn Vt1100.

mario2012

Die hard MF'er
17 okt 2009
783
3
Bleiswijk
Goedemorgen. Ik ben al te lang bezig om mijn vt1100 uit 95 te verbouwen. Omdat daar uiteraard ook behoorlijk wat verranderd is aan de in en uitlaat, onlangs een andere set sproeiers gemonteerd. Ik erger me kapot aan de enorme hoeveelheid ontluchtslangen,terugslagklepvlinderventielen of iets.., die de aanblik niet erg verfraaien, vaak in de weg zit en, blijkbaar, is ong 80 % nutteloos..

Dit had ik eerder gelezen, en van een 600 kun je letterlijk al het rubber weggooien op twee overloopjes na. Op youtube staat een uitgebreid filmpje, naam even kwijt. Deze gast zegt dat voor een 1100 de hele procedure zo goed als hetzelfde is, echter wil hij dat eerst een keer proberen omdat ed kleine dingen verschillen.

Zijn hier mensen die dit L eens hebben gedaan of geprobeerd? Hoor het graag.
 
Je kunt er een terrarium voor kopen.
Maar ik weet niet of die zo handig achterop de motor te krijgen is :?

Er kan idd veel af. Kwestie van verdiepen in wat wat is, en wat je moet afdoppen.

Succes!
 
Goedemorgen. Ik ben al te lang bezig om mijn vt1100 uit 95 te verbouwen. Omdat daar uiteraard ook behoorlijk wat verranderd is aan de in en uitlaat, onlangs een andere set sproeiers gemonteerd. Ik erger me kapot aan de enorme hoeveelheid ontluchtslangen,terugslagklepvlinderventielen of iets.., die de aanblik niet erg verfraaien, vaak in de weg zit en, blijkbaar, is ong 80 % nutteloos..

Dit had ik eerder gelezen, en van een 600 kun je letterlijk al het rubber weggooien op twee overloopjes na. Op youtube staat een uitgebreid filmpje, naam even kwijt.

lijkt me rot rijden zonder banden.
inlaatrubbers.
handvaten ook wel eigenlijk...

"let.." het meest misbruikte woord van 2016.
 
lijkt me rot rijden zonder banden.
inlaatrubbers.
handvaten ook wel eigenlijk...

"let.." het meest misbruikte woord van 2016.

well-played.jpg
 
Zal ook AIS op zitten, die kan er sowieso af.
https://goo.gl/photos/N3MhJAiDNoAAEkx26~[/quote]

Tnx. Daar heb ik tenminste wat aan.Maar dit zit er bij mij niet op. Het hele gebeuren heeft wel een dergelijke functie, emissie of uitstoot beperking, alleen wat simpeler/ouder. Voorop het blok zat ook een kunstof "koker" waar ook wat slangen heen gaan, dit had iets met roet te maken of iets.

Ik hoop niet dat emissie en uitstoot het .elfde betekenen, gezien het feit dat ik letterlijk woorden verkeerd gebruik..
full
 
Zal ook AIS op zitten, die kan er sowieso af.
https://goo.gl/photos/N3MhJAiDNoAAEkx26\

Tnx. Daar heb ik tenminste wat aan.Maar dit zit er bij mij niet op. Het hele gebeuren heeft wel een dergelijke functie, emissie of uitstoot beperking, alleen wat simpeler/ouder. Voorop het blok zat ook een kunstof "koker" waar ook wat slangen heen gaan, dit had iets met roet te maken of iets.

Ik hoop niet dat emissie en uitstoot het .elfde betekenen, gezien het feit dat ik letterlijk woorden verkeerd gebruik..
[afbeelding][/quote]

Waarschijnlijk zit daar een koolstoffilter in. Om de schadelijke stoffen af te breken/om te zetten in minder schadelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan