Yamaha YZF 1000 Thunderace remdruk probleem

qwareh

MF'er
15 mrt 2012
39
0
Hallo MF-ers!

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn remdruk aan de voorzijde.
Had al enige tijd een verminderde druk, tot ik gisteren mijn zuigers ging gangbaar maken. (Nieuwe blokken) Ik had perrongeluk de lijmklem aan een zijde van de zuigers laten zitten, en toen floepte er een zuiger uit.
Afijn, alles schoon gemaakt weer netjes gemonteerd(pakkingen,seals waren heel) Maar nu krijg ik TOTAAL geen druk meer op mijn voorrem.
Aan 2 kanten ontlucht, zowel via injectie spuit als via de knijpmethode welke ik al zeker 50 keer heb toegepast op verschillende voertuigen.

De leidingen zijn dus LUCHT vrij. Maar bouwt totaal geen greintje druk op.
Wat zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt!!! :} :} :}
 
Zit toch nog lucht in.

Met name de banjo's op de rempomp kan wat achterblijven en het hoeft maar een heel klein belletje te zijn om geen druk te hebben.

Dank voor je reactie.
Je bedoeld aan de bovenzijde? Is daar een tactiek voor om deze te ontluchten?
 
Laatst bewerkt:
Als je de remhandle in knijpt, en je draait de ontluchting open op de klauw, komt er dan wel remvloeistof uit?

Als je de klauw van de poot haalt, en je knijpt in de rem, verplaatsen de zuigers dan wel?
 
Ja zeker, er komt gewoon vloeistof uit! Geen bubbels/lucht.
Zuigers gaan totaal NIET heen en weer.
Ik snap er niks meer van........
Nu net nogmaals 200 keer proberen te ontluchten, en nog steeds 0 resultaat.
 
Banjo op de remhandle losmaken, je vinger op het gat zetten, en je rem inknijpen, lucht laten ontsnappen, en dan dichtdrukken met je vinger, als je dat een paar keer doet, dan moet je op een gegeven moment remvloeistof verplaatsen...gebeurt dat niet dan is je rempomp niet goed, gebeurt dat wel , dan zo de weg naar onderen afwerken op de volgende koppelingen
 
Bedankt allen voor de reacties.
Het is uit eindelijk gelukt door de banjo boven los te draaien, en daarna de remhendel een uurtje of 2 aan de tie-wrap de hangen :)

Thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan