'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Ik doe nog steeds mee met een kapotte brommert, binnen kort maar is maken.
Alhoewel de honda het nog prima doet, maar anderzijds wel weer het een en ander tegenvalt tov de kawa
 
ROFL _O- _O- _O- _O- _O-

14233079_1295405957159176_3442009024252285805_n.jpg
 
Mogen ik en mijn brommertje ook in de OP?
Kies maar 1 van beide foto's.


Dit was van het weekendje eifel van anderhalf week geleden :]
14237560_1125486210874152_2837276902197458337_n.jpg


Zo staat hij er normaal gesproken bij :)
20160506_113354_2.jpg
 
las net dat er weer een rijbewijs ingenomen is, 45 jarige man uit Zwolle. 160 over de zalkerdijk. Iemand van hier?
 
Vanmiddag wel over de Zalkerdijk gereden, wel een aantal voertuigen (auto en motoren) gezien waarvan ik vermoedde dat het politie was. Maar ik (of mijn broer) zijn geen 40-ers en hebben beide het rijbewijs nog netjes in de portemonnee zitten :)

Al moet ik wel zeggen dat 160 over de Zalkerdijk mij niet ontzettend verstandig lijkt, gezien de rijlijnen die je dan moet aannemen. Je hebt (imo) gewoon niet voldoende overzicht om echt hard te gaan raggen daar. Ik zie daar 80-100 echt als max.
 
oke! ik ben er net nog over heen gereden, ook geen politie gezien. wel wat andere motorrijders waarvan er één achter me reed.
Maar als je die agent "kent" moet je die 160 ook niet al te serieus nemen. Lijkt me dat als je in Zwolle woont, je geen belachelijke snelheden daar gaat rijden.
 
Vanmiddag wel over de Zalkerdijk gereden, wel een aantal voertuigen (auto en motoren) gezien waarvan ik vermoedde dat het politie was. Maar ik (of mijn broer) zijn geen 40-ers en hebben beide het rijbewijs nog netjes in de portemonnee zitten :)

Al moet ik wel zeggen dat 160 over de Zalkerdijk mij niet ontzettend verstandig lijkt, gezien de rijlijnen die je dan moet aannemen. Je hebt (imo) gewoon niet voldoende overzicht om echt hard te gaan raggen daar. Ik zie daar 80-100 echt als max.
Neem aan dat diegene net even op dat rechte stukje het gas opengooide, met een supersport zit je dan zo op de 160. Niet echt heel gevaarlijk mits hij dat op het rechte stukje deed.
 
Neem aan dat diegene net even op dat rechte stukje het gas opengooide, met een supersport zit je dan zo op de 160. Niet echt heel gevaarlijk mits hij dat op het rechte stukje deed.

Overzichtelijk en breed zat idd. Zolang er geen fietsers en voetgangers zijn niks aan de hand.
Ik heb inmiddels al aardig wat beeldmateriaal van de bewoners die daar zelf veeeel te hard jagen. De bewoners die dus klagen dat er zo hard gereden wordt, en het liefst vermelden dat het om motorrijders gaat. Met zelfs uitschieters van 130 km/u. Harder ga ik er zelf ook niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan