Shiver 35Kw.

Barttt

Die hard MF'er
2 aug 2016
854
463
Hallo hombrés,

Nog steeds geen rijbewijs, wel al een motor waar ik zaterdag voor ga kijken en misschien direct meenemen.. #geduld

Ik neem een oom mee die al ruim 30 Jaar motor rijd en ook altijd zelf sleutelt aan zijn motoren, die gaat ook de testrit maken en er mee naar huis rijden.. -O- had ik zelf natuurlijk ook wel willen doen maarja... nog even wachten..

Zaterdag ga ik kijken naar een Aprilia Shiver kijken die 35KW op kenteken heeft.
Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten, wat zijn bijvoorbeeld zwakke punten?

Ik las dat de vering over het algemeen niet het sterkste punt is, maar als dat verder het enigste is..?

Ik heb al wat rondgespeurt op het Forum en kwam nog niet concreet iets tegen.

De fiets is van 2007. *O*
 
Gestolen uit het Shiver gedeelte bij Naked bikes:

De punten waar op gelet moeten worden zijn:

De modificatie voor de startmotor/start relais.
De modificatie voor de mappings.
Vocht in de teller unit..
Y stukje van koelvloeistof wil nog al eens breken.

Mooi ding, maar het is geen Japanner 8-)
 
Bedankt!

Dat topic heb ik inderdaad ook al even doorgeneust, heb inmiddels al iets meer informatie! Maar ben eigenlijk vooral op zoek naar ervaring, waar eigenaren tegenaan lopen e.d.
 
Dat is 'm!
full
 
Bedankt!

Dat topic heb ik inderdaad ook al even doorgeneust, heb inmiddels al iets meer informatie! Maar ben eigenlijk vooral op zoek naar ervaring, waar eigenaren tegenaan lopen e.d.
heb een paar jaar Shiver gereden (model dat jij nu hebt). Het model had een paar zwakke plekken (kinderziektes) die al in dit topic genoemd zijn. Ik heb hem na 20k km weer verkocht, dus ik weet niet in hoeverre er grote issues gaan spelen bij hogere km-standen. Verder vond ik het een fijne motor waar je ook als beginnend bestuurder veel plezier van zal hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan