XS750 deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mede-XS'ers, heet iemand toevallig een achterspatbord (bedoel het kunststoffen exemplaar dat voor het achterwiel zit) in de voorraad? Bij mij is deze een beetje losgeraakt en tegen de band gelopen. Is er niet goed voor. Als iemand me kan helpen, mail-adres staat in mijn profiel.
 
Heeft er hier nog iemand belang bij een setje 320mm KONI schokbrekers, eigenlijk voor een 650?
ik weet dat deze ook veelvuldig ook op de 750's werden gebruikt.
is in redelijke staat, hoeven niet veel te kosten.

Evt ook nog wat redelijke originele schokkers te verkrijgen :P
 
jongens ik heb nog een setje orginele wielen en een setje mk1's liggen voor onderdelen.

gratis op te halen in nijmegen.

zonde om naar het oud ijzer te brengen.
 
jongens ik heb nog een setje orginele wielen en een setje mk1's liggen voor onderdelen.

Als je niemand hebt om de zooi op te halen, ik wil de carb's wel hebben. De afstand is toch dusdanig dat ik deze niet even kom ophalen. Wel wil ik natuurlijk de verzendkosten betalen + een aantal Euro's voor een lekkere fles bier :P

Ik zie je reactie wel verschijnen.
 
Dan een flesje wijn. Als je een pb stuur met de gegevens voor de euro's dan regel ik dat morgen euro's digitaal verhuizen.
 
niet duur maar altijd de vraag wat je krijgt. En nog wat sleutelwerk haha
't is wel weer een "verzorgde en onderhouden" XS zeg, phoe..
ik heb ondertussen voldoende "reserve" blokken en onderdelen haha

Ben vandaag weer op de XS naar mijn werk gereden, met een smile, want;

- koude start, perfect in 1x binnen 2 seconden lopen
- perfect koud lopen op de choke
- na 2 min zonder choke weg rijden en blijven lopen
- perfect draaien in heel het toerengebied
- motor stuurt, remt en werkt helemaal top :]
- loopt warm ook mooi stationair 1100 tpm *D
- verbruik 1:16 - 17
 
Ik ben even stil hier geweest wegens drukte en een funbuild op basis van een Rebel.
Omdat de XS nog door een electrisch mankement nog steeds niet rijdt, heb ik in de tussentijd me hiermee verplaatst. Ik heb de Rebel een handbak met voetkoppeling gegeven wat ontzettend geinig rijdt!

Ik wil nu echt graag met de XS gaan rijden maar kom er zelf niet uit. Wie zou me willen helpen met het lokaliseren met het probleem? De accu wil maar niet opladen.

Verder moet de 2de versnelling nog gemaakt worden en carbs afgesteld worden. Maar daar begin ik pas aan als de elektronica 100% is.

Foto's van de Rebel:
full

full

full
 
Ik ben even stil hier geweest wegens drukte en een funbuild op basis van een Rebel.
Omdat de XS nog door een electrisch mankement nog steeds niet rijdt, heb ik in de tussentijd me hiermee verplaatst. Ik heb de Rebel een handbak met voetkoppeling gegeven wat ontzettend geinig rijdt!

Ik wil nu echt graag met de XS gaan rijden maar kom er zelf niet uit. Wie zou me willen helpen met het lokaliseren met het probleem? De accu wil maar niet opladen.

Verder moet de 2de versnelling nog gemaakt worden en carbs afgesteld worden. Maar daar begin ik pas aan als de elektronica 100% is.

Foto's van de Rebel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als mijn XJ ingeschreven en rijdbaar is kan ik eventueel wel eens een keer komen meten :) Terheijden is niet zo gigantisch ver van Mechelen + goede test voor de motor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan