Tilburg en omgeving deel 27

Gistermiddag (zondag 25-9), rond een uur vijf reed een club motoren vanaf de Kempenlaan de Ringbaan Zuid op. Ik vermoed riders uit dit topic ? O.a. een blauwe R1, een Aprilia en een groene Kawa. Ik ben bij het voorsorteren bij de Groenstraat voor enkele ff zichtbaar geweest. Dus.... kan dit kloppen ?
 
Gistermiddag (zondag 25-9), rond een uur vijf reed een club motoren vanaf de Kempenlaan de Ringbaan Zuid op. Ik vermoed riders uit dit topic ? O.a. een blauwe R1, een Aprilia en een groene Kawa. Ik ben bij het voorsorteren bij de Groenstraat voor enkele ff zichtbaar geweest. Dus.... kan dit kloppen ?

Dat was een deel van de Rits tour
 
Jij trok je rits gister avond wel open

:o

i144028_jerkoff.gif
 
Laatst bewerkt:
zoooooooo, nieuw rubber eronder. (en nieuwe remschijven en blokken voor en achter, maar daar merk je niks van behalve dat ie nog steeds remt), maar nieuwe bandjes rijdt weer helemaal briljant.

hoef maar aan de bocht te denken en hij gaat al. wat een verschil met die oude die nogal op waren. dat was echt hard werken om een bochtje te maken.

martell: bedankt.
 
Jow,

Even nieuw leven inblazen :9

Ik meld me ook even. Moto rijder in en buiten Tilburg. Kom uit de Reeshof.
Hiervoor MT-03 en Vstrom 650 gereden.

Sinds gisteren trotse eigenaar van een Honda CBR 600 RR uit 2007. :')

Zal even een foto hier posten zodat je weet naar wie je zwaait als je me ziet rijden. :W

full
 
Welkom. Mooie motor.
Je houdt wel van wat afwisseling, naked, allroad, sport...

Dankje, en ik wilde eigenlijk als eerste motor al een supersport. Alleen zat ik helaas nog met het A2 rijbewijs. |( En mijn vrouw wilde het ook liever niet. :X

Nu eindelijk toestemming gekregen om wel een supersport aan te schaffen :t
 
hahaha respect hoor. :}

die vrouwen ..... die van mij wil dat ik helemaal geen motor meer rijd. die ziet me liever in zo'n koekblik zitten, zeker nu het winter wordt.
ja, dikke doei....

voordat we kinderen hadden vond ze het nog wel ok, dat motorrijden, achterop, weekendje naar de moezel of eiffel, leuk hoor. Kamperen met de motor, nu is het gewoon met de sleurhut en gezin.
ook leuk hoor, maar gelukkig kan ik een paar keer per jaar nog wel een weekendje alleen weg met de motor.
 
hahaha respect hoor. :}

die vrouwen ..... die van mij wil dat ik helemaal geen motor meer rijd. die ziet me liever in zo'n koekblik zitten, zeker nu het winter wordt.
ja, dikke doei....

voordat we kinderen hadden vond ze het nog wel ok, dat motorrijden, achterop, weekendje naar de moezel of eiffel, leuk hoor. Kamperen met de motor, nu is het gewoon met de sleurhut en gezin.
ook leuk hoor, maar gelukkig kan ik een paar keer per jaar nog wel een weekendje alleen weg met de motor.


Die vrouwen....... Gelukkig is het moto rijden je dan nog niet helemaal afgepakt ;)
Juist jouw vrouw moet toch als geen ander snappen (omdat ze ook ervaring heeft met achterop motor zitten etc) hoe en wat een motor rijder voelt alstie aan het rijden is. Die ervaring, de passie! :') Dat kun je iemand toch niet afpakken.....

Bovenstaande klinkt ook wel als mijn toekomst.. _O-
Ik mocht de supersport kopen, maar zodra wij kinderen zouden krijgen moet tie weg. Mag dan nog wel een dikke GS allroad kopen....

Snap jij het nog.... :?
 
Mede Brabanders, ik moet binnenkort een Ducati monster achterband vervangen van een kennis echter heb ik enkel normale bobbin / achterbrug lepel paddock stands en geen takel tot mijn beschikking. Is er een Ducati liefhebber of een liefhebber van andere fabricaat maar met een gelijkende achterbrug in de buurt waarvan ik een dag een eenarmige paddockstand kan lenen, wellicht in het vooruitzicht van een kleinigheid, zodat ik dat bandje kan vervangen? Zou helemaal geweldig zijn *O*
 
Laatst bewerkt:
Mede Brabanders, ik moet binnenkort een Ducati monster achterband vervangen van een kennis echter heb ik enkel normale bobbin / achterbrug lepel paddock stands en geen takel tot mijn beschikking. Is er een Ducati liefhebber of een liefhebber van andere fabricaat maar met een gelijkende achterbrug in de buurt waarvan ik een dag een eenarmige paddockstand kan lenen, wellicht in het vooruitzicht van een kleinigheid, zodat ik dat bandje kan vervangen? Zou helemaal geweldig zijn *O*

Volgens mij is mijn MV stand zo goed als hetzelfde. Welke as diameter heb je nodig ?
 
Jow,

Even nieuw leven inblazen :9

Ik meld me ook even. Moto rijder in en buiten Tilburg. Kom uit de Reeshof.
Hiervoor MT-03 en Vstrom 650 gereden.

Sinds gisteren trotse eigenaar van een Honda CBR 600 RR uit 2007. :')

Zal even een foto hier posten zodat je weet naar wie je zwaait als je me ziet rijden. :W

[afbeelding]

Welkom, greetz uit omgeving Groenstraat
 
Volgens mij is mijn MV stand zo goed als hetzelfde. Welke as diameter heb je nodig ?

Volgens google een 25.8 / 21.7 mm. aluminium adapter. Die van een f4 is 40,7 mm breed. Dat gaatniet passen denk ik :/ Bedankt iig! :}

cm-7561-cavalletto-stand-moto-motorcyle-ducati_1_1_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenstaande klinkt ook wel als mijn toekomst.. _O-
Ik mocht de supersport kopen, maar zodra wij kinderen zouden krijgen moet tie weg. Mag dan nog wel een dikke GS allroad kopen....


Geen slecht vooruitzicht om in de toekomst een GS te mogen kopen. ik zeg: zwart op wit laten zetten die afspraak..... :P
 
Idd, want ze vergeten nooit iets, maar zoiets zijn ze binnen de kortste keren vergeten '(
 
Iemand enig idee of er een betrouwbare motorzaak in tilburg is dit je motor haalt / brengt voor onderhoud?

Wilde een rondje rijden vorige week, accu vervangen (druppellader geeft OK aan), maar motor start niet.
Net weer een poging maar hij start gvd nogsteeds niet :(

Heb volgens mij alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan