Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Gefeliciteerd! Was even geleden dat je op het hoogste plekkie stond.

Thanks Idd vorig jaar met het zelfde weer was het niks. Nu ging het echt lekker. Wat wel heeft geholpen is een dagje glibberen op zandvoort afgelopen maandag bij de ZAC.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik ben op zoek naar een set circuitkuipen voor een Triump Daytona 675 van 2006.
topkuip - onderkuip, en kont.voor de ombouw van straat naar circuitfiets.

wie heeft er nog iets liggen ter overname ?

of waar zou ik ze voor een fijn prijsje kunnen bestellen ?

Groet,

Eric
tel:nulzes53negen71acht3nul
eric.van.selmapenstaart.nl
 
Ricambi Weiss eens checken in Duitsland.
Goedkoper heb ik ze niet gevonden. Pasvorm is redelijk tot ok.
 
Afgelopen maandag ben ik stilgevallen op circuit. Motor wilde niet meer starten voor een volgende sessie. Startmotor draaide rond, maar sloeg niet meer aan...
Inmiddels denk ik te weten dat de krukassensor overleden is. Erg vervelend!

Zijn er meer die daar eens last van hebben gehad?
 
Afgelopen maandag ben ik stilgevallen op circuit. Motor wilde niet meer starten voor een volgende sessie. Startmotor draaide rond, maar sloeg niet meer aan...
Inmiddels denk ik te weten dat de krukassensor overleden is. Erg vervelend!

Zijn er meer die daar eens last van hebben gehad?

Komt wel vaker voor. b.v. bij de clubrace dit jaar had Mathijs v.d. Wal dit stuk. ik heb sindsdien een reserve bij me. Is een geheel met de ontsteking.
 
Weet iemand welke kabelboom geschikt is voor een 675 R uit 2012.
Zijn er verschillen tussen de bouwjaren en is er nog verschil tussen de type's onderling, 675/675R/675SE, of zit daar geen verschil in.

Bvd :)
 
Daar zit geen verschil in tussen een R SE of standaard.
Vanaf 2009-2012 hebben ze standaard al een connectie voor quickshifter, behalve niet aangesloten.

Er zit wel verschil tussen 2006-2008 en 2009-2012 (en uiteraard 2013+)
Ik heb de 2009-2012 kabelboom ook werkend gekregen op een 2006-2008 fiets.
PIN layout op de ECU veranderen, want anders gaat de brandstofpomp niet aan :)
Beste gewoon kabelboom voor je modeljaar kopen (06-08, 09-12 of 13+)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag ben ik stilgevallen op circuit. Motor wilde niet meer starten voor een volgende sessie. Startmotor draaide rond, maar sloeg niet meer aan...
Inmiddels denk ik te weten dat de krukassensor overleden is. Erg vervelend!

Zijn er meer die daar eens last van hebben gehad?

:Y :/ ,gelukkig niet op de dag zelf

De motorzaak kon de gehele kap uitwissellen van mijn straatfiets en gaf mij de tip alleen een pickup sensor te zoeken,(waarschijnlijk kan ie deze omsolderen.
Ik ga binnenkort hiero buurten *:)

675 : Carmo Electronics - Motorbike parts or electronics
 
CHECK!

Daar heb ik 'm inmiddels besteld. Een losse pick-up welteverstaan. Even door de bestaande afdichting trekken en aan de connector solderen.
Hij staat alleen niet op hun site; je moet 'm bestellen met de productbeschrijving van Electrex World, daar is Carmo distributeur van...

Bij mij kostte het alleen de middagsessie's. Gelukkig had ik er 's ochtends al 5 gereden; er waren maar 2 groepen!

:Y :/ ,gelukkig niet op de dag zelf

De motorzaak kon de gehele kap uitwissellen van mijn straatfiets en gaf mij de tip alleen een pickup sensor te zoeken,(waarschijnlijk kan ie deze omsolderen.
Ik ga binnenkort hiero buurten *:)

675 : Carmo Electronics - Motorbike parts or electronics
 
Terug
Bovenaan Onderaan