gs500 mist een slag

25 dec 2012
165
2
Haren(Groningen)
Nu heb ik dat de motor niet meer in toeren blijft hangen. Omdat ik de inlaat rubbers heb vervangen en carbs gereviseerd en ultrasoon schoon gemaakt.

Nu lijkt het net als of die bij stationair soms een slag mist en dan na een tijd steeds meer en valt die uit.

Voor de rest rijd en remt hij goed af op op motor zelf dit Was hier voor een probleem dit is opgelost. Alleen dus stationair niet. Goed denk zelf bobine of bougie dop. Andere suggesties zijn va harte welkom
 
Geleiders heb ik toen besteld bij de dichtstbijzijnde BMW dealer (Motoport Almere in mijn geval). Als je nieuwe geleiders moet dan is het ook tijd voor nieuwe schuiven en die zijn bij BMW waarschijnlijk goedkoper dan bij Suzuki. Je hebt het dan wel over een investering van zo'n €100 dus die zou ik niet zomaar vervangen tenzij ze duidelijk versleten zijn zoals in het topic dat ik eerder heb gepost.

Overigens best een grappig topic als ik het teruglees omdat R.R met minimale informatie al in de 2de reactie de juiste diagnose heeft gesteld :P
 
Laatst bewerkt:
Laat maar Had de link.nog. Niet gelezen.
Maar kan het ook de bobine zijn waardoor die dit soort gedrag geeft.

Ga ook zeker kijken naar de gasschuiven hoor alleen vind het zo raar dat die eerder na het schoonmaken wel goed liep en nu dus ineens dit probleem geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan